Hoe werkt een proxy

vbimport

Ik heb nu een programma gedownload om achter een proxy te gaan werken namelijk anonimity 4 proxy maar ik snap er alleen de ballen van. Er staan een heleboel adressen waar ik uit kan kiezen en kan gaan testen

Is het de bedoeling dat ik er een selecteer?

Ik neem aan dat je weet wat Proxy is… De vraag is eerder, waarvoor wil je een Proxy gebruiken? Als het is voor anonimiteit kun je dat ook gewoon via je ISP doen. Dat is makkelijker, sneller en levert minder fouten op.

Wees eens wat specifieker met je vraag stelling… :slight_smile:

Eerlijk gezegd weet ik ook niet precies wat een proxy is :eek: Ik wil alleen wel weten hoe het werkt voor als ik kabel krijg en mijn eigen pubs ga maken. Daarom ben ik nu al aan het kijken hoe alles werkt en gaat zodat ik met een paar weken fanatiek pubs kan gaan maken :smiley:

Klik hier voor meer informatie over Proxy. Wellicht dat dat al je vragen beantwoord, zoniet dan hoor ik het wel en help ik je verder… :wink:

yup
had dit programmatje ook een keer gedowned [+ reg update]

all de proxie adressen die daar inzaten waren dood lmao

jammer dus
back to the drawing board
maaruhh voor de record ja je hoort dus een proxie uit te kiezen en je kan ook nog een secundaire etc kiezen

gewoon ook ff de ingebouwde helpfilelezen
die kan je oa vertellen hoe je hem in browser instelt anonimity4proxy te gebruiken
enz
als je er niet uitkomt ff posten
grtZ

Shadow

Ik gebruik A4proxy ook en het werkt volop relaxed. Er zijn alleen wel een heleboel niet werkende, je moet ze gewoon effe testen(selecteer een proxy en click op check proxy). Als die groen is is ie goed, rood kruis is een niet werkende(removen dus). Als je er een aantal getest hebt dan kijk je effe welke de snelste waren en die doe je bij je favorieten en de snelste neem je als default. En in je browser selecteer je proxy gebruiken en voer je dit in adres:127.0.0.1 port:80
En als je proxys test moet je wel effe je firewall uitzetten.
Voor de rest zit er een goede help bij dus ik stel voor dat je die eerst effe leest :wink:

En de proxies in A4proxy zijn niet geschikt voor pubs bouwen.

Originally posted by Sublime
[B]Ik gebruik A4proxy …

En de proxies in A4proxy zijn niet geschikt voor pubs bouwen. [/B]

Waar kun je die A4 proxy downloaden dan, en hij is dus niet geschikt om een Pub te bouwen maar welk programma is daar dan wel goed geschikt voor?

En in je browser selecteer je proxy gebruiken en voer je dit in adres:127.0.0.1 port:80

Loopback address voor Proxy? :confused:

Originally posted by Euphoria
[B]

Loopback address voor Proxy? :confused: [/B]

Euphoria ik waardeer je inbreng. Alleen zonder dat je je in het programma verdiept hebt en zomaar iets posten lijkt mij een vrij nutteloos.

‘127.0.0.1 port 80. This address is the address of your own machine; it instructs your browser to communicate with A4Proxy instead of connecting directly to websites.’

Kun je via een proxy uberhaupt wel anoniem blijven? of is het zo dat ze “in the end” er toch wel 8r komen?

Euphoria ik waardeer je inbreng. Alleen zonder dat je je in het programma verdiept hebt en zomaar iets posten lijkt mij een vrij nutteloos.

Je hebt helemaal gelijk, ik heb me niet verdiept in dat programma…eigenlijk zou ik niets moeten posten. Hoe kan ik toch in vredesnaam zo dom zijn? Hiervoor mijn oprechte excuses! :o

Owja, ik dacht dat het een beetje merkwaardig was om een Loopback Address te gebruiken voor proxy en reageerde daarom op de post. Blijkbaar is dat niet gewenst of verboden. Toch zou het leuk zijn als je mij kon uitleggen waarom je dit IP-adres wel kan gebruiken zonder confilcten, want dan leer ik weer eens iets. Owja, daarom kom ik dus ook hier, want je bent tenslotte nooit te oud/jong/dom/intelligent om iets te leren. Vragen staat vrij, toch? Wellicht dat jij nu ook iets hebt geleerd… :wink:

Ik zal zondag (voor het eerst van m’n leven) gelijk naar de kerk gaan en vragen of mijn zonden kunnen worden vergeven…alhoewel…het wordt ruim 25 graden, dusseh… :rolleyes:

Amen.

PS: Was de vraag niet Proxy voor Pubs???