Hoe vonden we de Lan-party

vbimport

In verschillende Threads worden nu vragen gesteld en beantwoord. Dus daarom doe ik het even hier.

Post hier je bevindingen en meededelingen.

• Wat vond je leuk of niet zo leuk.
  • Wat kan volgende keer beter of is niet nodig geweest.
  • Waar moeten we nog aan denken.

Post het hier en we zien dan wel of er misschien een vervolg komt. :wink: Die groter en nog leuker (kan bijna niet dat leuker gedeelte) kan gaan worden!!! :bigsmile:

P.S.: Graag eerst even de mensen die daar waren. :stuck_out_tongue:

okee, ik doe de kick-off

Leuk: Sfeer, de Mensen, Lokatie
minder leuk: Dat mensen eerder weg gingen, of later pas kwamen. ik zou het leuker vinden als iedereen op hetzelfde moment kwam en weg ging.

Het eten wat ingeslagen was, dat was een beetje teveel…ik stel ook voor dat iedereen het de volgende keer zelf meeneemt, of daar regelt.

Aan denken. Servertje of gewoon een HD met alle games incl de goede patches. dat liep niet helemaal goed dit keer.

Buiten die dingen alleen maar lof :slight_smile:

2nd :slight_smile:

Zo rond 10:30 vertrokken Drip , Redsackles en ik per busje naar de lokatie van de lan. We hadden een shitload aan pc’s bij ons (ongeveer 2 de man :slight_smile: ) en nog een ftp en games server.
Eerst nog wat eten ingeslagen bij de lokale Aldi en onderweg effe wezen happen bij Burger King.
Dan vlot weer op pad naar Driebergen alwaar de lan was.
" Volg de bordjes " stond er in de routebeschrijving. Welke bordjes ?

" Na 20m rechts " bleek in eerste instantie een uitvaartcentrum , waar we even onze twijfels over hadden , dus toch maar effe doorgereden en jawel , in een klein steegje vonden we een mooie lanlokatie. Gebouwtje zag er oud uit , maar prima om in te gamen. Het gaat immers om het dak boven je hoofd ? Niks mis mee dus.

Na effe 3 tellen een Subaru hebben bewonderd door naar binnen alwaar Wook , King , Murph en Sentinel al bezig waren hun systemen op King’s switchje te pluggen. We sluiten ook onze systemen aan na de klaagzang van Wook dat we ook niet zoveel computers mee moesten nemen :slight_smile:

En daarna was het beveiligingen testen (lees : windows shareware backuppen en zo , voor als er wat misging met andermans software :slight_smile: ). Ondertussen kwamen er nog twee mensen aan.

4 uur lang hebben we met zijn allen geprobeerd BattleField 1942 aan de praat te krijgen , dus ondertussen maar wat andere games gedaan ; En rond 3 uur 's nachts was het dan zover… elkaar afknallen op het slagveld van BF1942. King kan overigens aardig vliegen in die ouwe kistjes. :bow:

Vreemd genoeg kwamen Sentinel en ik elkaar regelmatig tegen op het oorlogsveld in diverse spellen , ik geloof niet dat hij het erg vond , want ik vond ook regelmatig de dood :slight_smile:

Er werd ook nog een filmpje opgezet , maar na een tijdje keek niemand meer. De tv was echter nog van zeer groot nut voor de Gamecube die Spooky meenam. Ik ben vergeten hoe dat spel heette , maar het was erg leuk om enorme kettingbotsingen te veroorzaken. Of Spooky blij was met het feit dat ie uit heel wat highscore tabellen is geduwd weet ik niet , maar we konden er allemaal best om lachen.

Al met al een best geslaagd weekend , wat alleen nog maar leuker had kunnen worden als er meer mensen zich hadden aangemeld. Maar dit heeft absoluut NIET aan de organisatie gelegen. Alles was prima voorbereid en we hadden inderdaad zeer ruim voldoende om te eten en te drinken :slight_smile:

De 6 foto’s die ik gemaakt heb staan hier.

Nou, ik ben dus 1 van diegene die later kwam, maar buiten dat was het heel gezellig. Ik heb ook nog foto’'s en die knikker ik waarschijnlijk morgen even online heb nu weinig tijd.

Was wel tof om eens de personen achter het nickje te zien.

Nou mr.Belvedere, ik kan weinig aan je toevoegen hè! :wink:

Maar eh… ik hoorde in de wandelgangen de woorden “CD Freaks Lanparty WiNTeR EditioN” vallen… :stuck_out_tongue:

Ik kan maar één ding zeggen: erg jammer dat ik het heb moeten missen. Laten we hopen dat er binnenkort nieuwe kansen zijn…!

Ben wel benieuwd welk nickje nu bij welk hoofd hoort op de foto’s??

Iemand die het kan toelichten?

Originally posted by Namoh
[B]Ben wel benieuwd welk nickje nu bij welk hoofd hoort op de foto’s??

Iemand die het kan toelichten? [/B]
Nee…dat is nu alleen voor insiders. :wink:

Jammer van die klote BF1942 v1.4 versie. Die kregen we gewoon nie aan de praat. Dan maar een versie lager. Ik weet wel dat het heeeeeeeeeel gezellig was en dat ik best wel een vervolg wil doen. Met natuurlijk meer mensen zodat er constant gegamed kan worden. De eerste zet is gemaakt en heeft denk ik wel indruk achter gelaten.

Originally posted by Wookie
[B]Nou mr.Belvedere, ik kan weinig aan je toevoegen hè! :wink:

Maar eh… ik hoorde in de wandelgangen de woorden “CD Freaks Lanparty WiNTeR EditioN” vallen… :stuck_out_tongue: [/B]
Dat heb ik ook gehoord. Ik hoorde iets van een heel weekend??? :confused:

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]2nd :slight_smile:

Heel veel geblablablaaaaa Subaruutje dit en vliegje zo.
[/b]
Leuk stukje hebbie geschreven. Misschien voor het lokale krantje “CD Freaks news flash”?

Originally posted by Murphy23x
okee, ik doe de kick-off

Zullen we doen murphje. :wink: Maar er waren wel net genoeg broodjes knakworst. :wink:

Dee-ehn Die kansen zullen we nog ff maken dan.

Iedereen bedankt voor dit weekend.

Ach die highscore tabellen van BurnOut 2: Point of Impact :slight_smile: das de naam boeit me weinig. Als ik jullie der niet uitkrijg heb ik een permanente herinnering aan de Lan.

En een winter Edition, Hmmz lijkt me wel wat ik hoop dan alleen dat er dan een goeie verwarming is.

Originally posted by spooky20
En een winter Edition, Hmmz lijkt me wel wat ik hoop dan alleen dat er dan een goeie verwarming is.

Veel tikken, krijg je het vanzelf warm! :wink:

Is dat een meisje op foto 4?? Helemaal aan de rechterkant.

Nice setup trouwens.

Neu, das een gast! :wink:

Idd leuk stukje van Bellie :wink:
Dit was mn eerste LAN dat ik meemaakte en ik moet zeggen dat ik t erg cool vond. Ik vertrok rond een uur of half 3 's middags na mijn auto helemaal volgeladen te hebben met zooi. De locatie was erg makkelijk te vinden…het eerste stuk dan. Eenmaal in Driebergen aangekomen moest ik echter nog bij het gebouw uit zien te komen. Ik dacht dat ik er op de Traay al was, wat niet zo bleek te zijn.

Toen heb ik Murph maar gebeld, waarop hij naar buiten kwam, maar ik zag em niet staan (dubbel? :stuck_out_tongue: ) . Bleek dat ik nog een zijstraatje in moest…en wie zag ik daar ? Juist…Murph :smiley:
We hebben de pc naar binnen gehaald, en ik heb em aangesloten. Ik had echter geen netwerkkaartje maar grote vriend Murph kwam to the rescue met een kaartje :slight_smile:

Afijn, eenmaal aangesloten en zo ben ik eerst maar eens begonnen met een stuk of wat cdtjes in de oven te gooien, wat een nogal grote indruk achterliet op onze King Dingeling, want die heeft het er nu nog over… :wink:

Goed, na een hoop geschroei dan toch maar eens begonnen aan het leechen van een BF 1942 van het pcke van KD, wat ik ook nog eens 4x opnieuw heb moeten doen omdat er steeds iets mis was :rolleyes:

Dan eindelijk…de eerste game wordt tegen elkaar gespeeld: Will Rock…resultaat ? Ik zie geen tegenstanders, alleen maar schaduwen en elke keer dat ik bij pinnen in de buurt kom ga ik dood…conclusie ? KUTspel…ongeinspireerde bagger…ehhh…ja…

Dan maar wat andere games tegen elkaar. BF1942 was leuk, MoH ook, ware t niet dat Murph in deze game Heer en Meester is, wat ie vaak zat liet merken door mij genadeloos af te schieten :S
Tja, het klopt ook wel wat Belvedere zegt…wij kwamen elkaar vaak tegen, maar ik denk dat het wel gelijk op ging nietwaar ? :slight_smile:

Overigens moest ik wel nog lachen toen Wook een poging ondernam mij af te schieten door iets van 4 magazijnen op me los te laten, waarna ik heb met 3 schoten of zo om zeep hielp. Deze actie werd gevolgd door een heel erg droog “ja dat kan dus niet he” :smiley: dat kan dus wel Wookske :stuck_out_tongue:

Tussen al dit gegame door, vond ik ook nog de tijd om weet ik veel hoe vaak mijn telefoon te beantwoorden, omdat ik gebeld werd door een stalkster, die me schijnbaar niet met rust kan laten… :stuck_out_tongue: iets wat wederom veel indruk maakte bij Kingie, die ook daar nog steeds over bezig is :wink:

De conclusie? Een erg geslaagde LAN, veel te veel eten, en leuk om de personen achter de nicks eens te zien.

cdfreaks lan roelde heel hard :bow:

ja en wie is die vetzak ?

Originally posted by cum-a-lot
ja en wie is die vetzak ?

Hmm… cummie heeft weer een spiegel op z’n buro staan? :stuck_out_tongue:

Originally posted by Wookie

Hmm… cummie heeft weer een spiegel op z’n buro staan? :stuck_out_tongue:

LOL. :wink: :stuck_out_tongue:

Is dat een meisje op foto 4?? Helemaal aan de rechterkant.

Op die dag niet nee maar de dag der na wel maar die pics komen nog wel gister geen tijd gehad vanavond misschien. :smiley:

Originally posted by sentinel
[B]Idd leuk stukje van Bellie :wink:
Dit was mn eerste LAN dat ik meemaakte en ik moet zeggen dat ik t erg cool vond.

…Blablalblablaaaaaa

cdfreaks lan roelde heel hard :bow: [/B]
Je bent nog iets vergeten. Ik heb een indruk achter gelaten op BF942. :wink:
Indruk indruk??? Diegene wat jij indrukt is die telefoon van je! :wink:

Originally posted by King Dingeling
Je bent nog iets vergeten. Ik heb een indruk achter gelaten op BF942. :wink:
Indruk indruk??? Diegene wat jij indrukt is die telefoon van je! :wink:

Ach ja, in een spelletje maak je wel indruk ja…deed je dat in het echt ook maar :wink:

Die telefoontjes…tja…kan ik het helpen dat ik voor sommige mensen onmisbaar ben :stuck_out_tongue:

Originally posted by sentinel
[B]

Ach ja, in een spelletje maak je wel indruk ja…deed je dat in het echt ook maar :wink:

Die telefoontjes…tja…kan ik het helpen dat ik voor sommige mensen onmisbaar ben :stuck_out_tongue: [/B]

En er nog een superdeluxe netwerkkaart aan over gehouden mr. Sent :cop: