Hoe voer je bij een Panasonic gsm je sim unlock codes in?

vbimport

hoe voer je bij een Panasonic gsm je sim unlock codes in?
meestal moet het zo:*#0001#unlockcode# maar dit werkt nie bij panasonic.

dit *#0001# <------------ moet iets anders zijn maar k weet niet wat in de gebruiks aanwijzing staat ook niets bale dus…

iemand een idee ?

alvast bedankt !

volgens mij is twee keer het zelfde vragen crossposting en dat mag niet zou die ander maar snel weghalen voordat de admin’s dat doen en je een waarschuwing geven

nou t is wat zeg crosposting ohhhh wat eruggggg ohhhhhhh ik heb de hele forum in de war geschopt sjonge jonge jonge zeg !
als ik deze vraag nou 5 x had gepostd ok dan snap ik dat maar t is maar 2x ! met ander topic… denk je ja jes eindelijk heb ik een reply iemand weet het… en dan krijg je dit voor je kiezen sodemieter op !!!

hee sorry dat ik zo uit doe hoek kwam , ik had een ochtend humeur denk ik

Volgens mij kun je beter een kabeltje en een tooltje gebruiken… op de laatste twilight (61) staan aan aantal van die progs voor panasonic telefoons… suc6

pcies datakabel werkt beter…en daarbij gewoon ff op astalvista.box.sk kijken onder de mobile section…en klaar is kees of crackerrw

hee -=HeadLesS=- , TDI thanks ! voor jullie reply !

k heb goed nieuws en slecht nieuws
ik weet het nu hoe je je unlock code moet invoeren in een Panasonic toestel ( ik had panasonic gebeld) het moet zo:

je typt :52824 en dan klik je 2x op menu en dan kom je in een submenu en dan klik je op netwerk en daar voer je je unlock code in!

dit was het goedde nieuws en nu het slechte nieuws mn unlock code werkt niet gloeiende gloeiende…

dus ik zal een datakabel moeten kopen weet iemand welke ?
want ik had ergens gelezen dat je niet met elke kabel kan unlocken ik zoek een kabel voor een Panasonic gd92 als iemand weet waar je die voordelig kan kopen reply dan ff