Hoe via PC telefoneren?

vbimport

Met welk progje kan ik via mijn PC telefoneren in België.
Heb het al met Net2Phone geprobeert maar daar kan ik alleen nummer “90” mee draaien.

Misschien kun je het eens met Buddyphone proberen. Dit werkte bij mij prima.

Ik geloof alleen wel dat Buddyphone zogenaamde ‘spy’ software mee installeert. Maar als je daar geen problemen mee hebt moet je het maar eens proberen. Het is freeware voor zover ik weet.

Grtz

Wat bedoel je met SPY software ?
Is dat software dat ziet of je illegale spellen hebt enzo ?

Waar haal ik die ? Link plz.

[This message has been edited by FXI (edited 13 June 2000).]

Vergeten te melden: het werkt alleen van PC naar PC.

Niet echt interessant.
Iemand anders een voorstel.
En hoe moet je met Net2Phone dan wel een gewoon nummer bellen ?

had vroeger een compaq kun je als je een modem had (geen kabel)bellen, er zat standaard een programma bij waarmee je via je pc naar vast of mobiel bellen. heb geen compaq meer nu een pentium 3 500. als het goed is zit het standaard bij de software die je meekrijgt bij je compaq(of op de recovery cd). dus als iemand een compaq heeft haal die prog uit en zet het op een idrive(a.u.b). bedankt

[This message has been edited by ciske (edited 13 June 2000).]

Ik heb geen compaq en wat was de naam van dat progje ??

je had twee goeie dingen van compaq(opstart wachtwoord, als je je comp starte moest je een wachtwoord intoetsen voordat hij de bios las) en de telefoon programma. weet niet meer hoe de programma heete, heb wel die recovery cd liggen als je er iets aan hebt. er moeten toch mensen zijn die een compaq computer hebben. lees de boeken die je bij de aankoop hebt gehad.