Hoe veilig is mail.com of yahoo.com?

vbimport

Hoe veilig is het gebruik van een mailadres bij bijvoorbeeld mail.com of yahoo.com.

Is het te traceren via welke telefoonlijn deze berichtjes de wereld in worden gestuurd en is het wel veiliger als via een mailadres bij WXS of Worldonline?

Mr Two

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Mr Two:
[b]Hoe veilig is het gebruik van een mailadres bij bijvoorbeeld mail.com of yahoo.com.

Is het te traceren via welke telefoonlijn deze berichtjes de wereld in worden gestuurd en is het wel veiliger als via een mailadres bij WXS of Worldonline?

Mr Two[/b]<HR></BLOCKQUOTE>

Het is net zo veilig als je hier een tropic post, NIET DUS. Ze kunnen altijd het ip adres acherhalen, dan kijken ze welke provider dat IP adres heeft gekocht, vervolgens kijken ze wie opdat tijd stip heeft ingebeld en BINGO, andere plek maak niet uit omdat je nummer herkenning aan moet staan.

The MAzTER

Wat je kunt doen om veilig te spelen is het volgende. Ga naar hetnet.nl of zonnet.nl maak een fake Id dial in bij die provider en ze kunnen je niet terug tracen

Greetz Dickydick

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by dickydick:
[b]Wat je kunt doen om veilig te spelen is het volgende. Ga naar hetnet.nl of zonnet.nl maak een fake Id dial in bij die provider en ze kunnen je niet terug tracen

Greetz Dickydick[/b]<HR></BLOCKQUOTE>

En de nummermelding dan, als die niet aanstaat blokeert ie
Wat wel kan is gewoon bij de bieb of op school (als je iets tegen de wet in is) dan heb je minder pak kans.

is mogelijk maar je moet wat hardware hebben ongeveer 5 routers!!! die kopellen naar elkaar en er is geen verkeer meer te traceren omdat er teveel routers tussen zitten!!!

natuurlijk nooit inbelverbinding maar via proxy van een bedrijf inloggen op internet!!!
en als je dan ook nog een proxy op je eigen pc zet dan is je ip adres ook niet meer te traceren!!! Je moet wel altijd uitkijken dat je niet in de log komt te staan van het bedrijf!!! dus ook een spoofer erop (werkt trouwens niet altijd) en het zit goed!!!

zo deed ik het eerst ook! Ik heb alles geprobeerd om mij op te sporen en een vriend van mij ook, maar no way het lukt dan echt niet!!! en als je mijn ip pingde kwam je ergens in portugal uit…

wat dacht je trouwens van een laptop en een prepay telefoon!!! Dan kunnen ze je echt niet traceren alleen via de gsm palen…

en als je dan nog is in een auto gaat zitten!! Dan is het bijna onmogelijk om je plek te vinden…