Hoe moet ik Twilights kopieren (sommigen lukken niet (error recovery:ignore with cd-r

vbimport

Hoe moet ik Twilights kopieren (sommigen lukken niet (error recovery:ignore with cd-r
Ik heb er al veel gekopieerd maar de nummer 37 cd2 lukt niet hij hangt bij 95 percent en heeft iets van een 1200 errors en geeft een
Unable to read error
Ik heb geprobeert met mijn DVD en writer de image te maken!!!
CloneCD is niet compatible met mijn writer
en gewoon de inhoud kopieren naar de hard disk gaat ook niet

If you read the rulez you would know that it is not allowed to post dutch topics in any forum except the dutch forum…

Waar heb je het nou over sies…hij speekt dutch in een dutch forum…geloof dat jij de enigste bent die hier engels praat in een dutch forum… :wink:

Ken, probeer blindread eens…een cd dump maken en branden met bijvoorbeeld cdrwin of nero.

ken ik weet niet welke tl je bedoeld maar vanaf tl40 maak ik ze allemaal met easy cd creator 4.0 deluxe ook op tl 40 te vinden

ik gebruik gewoon cdRwin 3.8 (staat op twilight various selection). eerst een image maken met deze instellingen: Error recovery: ignore, Jitter corection: Auto, Subcode analyse: Auto, Read Retry Count: 3. Voor de rest gewoon standaard-instellingen. Als image gelukt is computer restarten, cd-r erin (wel 80 minuten) en branden maar!!!

Ja dat doe ik normaal ook zo
gewoon een image maken met read error:ignore
maar het was een oude TL037
en cd2 zat bij 95 percent op 1200 errors
en zei uiteindelijk couldn’t read error
hij geraakte niet over de 95 dus ik probeerde blindread en het lukte perfect
Ik denk dat de combinatie blindrea en CD-r win nog aaltijd het beste is!!!

Hey Ken08,

Tot nu toe heb ik alle Twilight cd’s gekopieerd met Nero zonder problemen.
Alleen de juiste instellingen en eerst een image file maken.
Wil je meer weten dan hoor ik het wel.

Probeer het eens met Diskjugler, maar copieer niet On-The-Fly, maak gebruik van een image-file, lees deze bij voorkeur met je CD-writer.
Succes, en lees je mail