Hoe moet ik een subtitel van dvd rippen

vbimport

Hoi luitjes,

Weet iemand misschien wat het beste programma is om dit te doen en hoe je dit dan precies doet.

Alvast bedankt

Grtz

drpeer

Kijk hier is voor meer info! Er zijn verschillende progjes waarmee je dit kunt doen! Kijk in het softwaregedeelte om ze te downen!
Gaat wel wat tijd in zitten maar het resultaat is wel fun! :stuck_out_tongue:

Of je downed ze gewoon ergens kant & klaar! Hier bijvoorbeeld!

Dat doet het proggie: Easy DivX toch ook dacht ik :confused:

Met FlaskMPEG

ja idd bij flaskmpeg vraag hij aan het begin van het rippen
welke tracks je wilt rippen, welk audio spoor en welke subtitles…

Ik heb het ook al eens een paar keer gedaan met dit progje en inderdaad je kunt dan kiezen welke subtitles je wilt, en dan kies je natuurlijk voor dutch of netherlands maar al hij de dvd geript heeft zet hij het er vaak niet onder dus resultaat: je hebt uren voor niets de pc laten draaien zonder dat je iets kon doen… en hij verdomt het wat is de oplossing voor dit probleem?

Greeting fro here,

F.K.

Originally posted by 81632
[B] Ik heb het ook al eens een paar keer gedaan met dit progje en inderdaad je kunt dan kiezen welke subtitles je wilt, en dan kies je natuurlijk voor dutch of netherlands maar al hij de dvd geript heeft zet hij het er vaak niet onder dus resultaat: je hebt uren voor niets de pc laten draaien zonder dat je iets kon doen… en hij verdomt het wat is de oplossing voor dit probleem?

Greeting fro here,

F.K. [/B]

Als ie de subs dan nie geript heeft kan je altijd nog de originele files v/d DVD rippen om daar de subs uit te halen! Er zijn nm progjes waarmee dat gewoon kan!
En dan kan je die met een aangepaste DivX player gewoon afspelen!!

ook wel handig: www.divxsubtitles.com

Originally posted by Bukzer
ook wel handig: www.divxsubtitles.com

het is DivXSubtitles.net!! :wink: