Hoe mijn username te veranderen

Hoe, kom alsjeblieft niet aan met niet, want dan moet ik me weer helemaal opnieuw inloggen en met 0 posts beginne, dus admins help me with this one

Ik zou me bankrekeningnummer maar naar domi sturen dan komt alles wel voormekaar! :stuck_out_tongue:

een admin kan vanuit het CP je username veranderen… dus domi maar ff lief aankijken

Hey Doesburger… Hmmz niet zo ver hier vandaan :smiley:

Idd een van de admins lief aankijken. Maar denk niet dat ze zin hebben om straks iedere username te changen… Dus moet je ze idd lief aankijken;)

Greetz

stuur domi maar ff een pm zou ik zeggen, en dan vraag je het netjes :slight_smile:

TNXX people ben er heel blij mee

Dan moet je toch wel een goede reden hebben.
Het is wel eens eerder gedaan op verzoek, maar het is niet de bedoeling dat iedereen zomaar iedere keer hun naam laten veranderen.

En domi is niet de enige die het kan :wink:
(alleen ik check het alleen 's-avonds en 's-ochtends even hier…)

Originally posted by Da_Taxman
En domi is niet de enige die het kan :wink:
(alleen ik check het alleen 's-avonds en 's-ochtends even hier…)

Ohhhhhh…kan je die van mij dan niet veranderen. :wink:

Tuurlijk…
Taximan kan alles ‘niet veranderen’… dat kan zelfs iedereen :smiley:

Misschien moet ik Taximan ook maar eens lastig vallen om mijn naam te veranderen $m@rt@$$ of zo :wink:

Originally posted by Smart@$$
Misschien moet ik Taximan ook maar eens lastig vallen om mijn naam te veranderen $m@rt@$$ of zo :wink:

Moet je vooral doen slimkont…
Dan zal ik die baas van jou eens bellen dat je te weinig werk hebt daaro…eens kijken hie gevat je dan bent :wink:

Originally posted by Stranger_Style
TNXX people ben er heel blij mee

Persoonlijk von ik de oude naam beter :stuck_out_tongue:

Lol ikkuh niet dus.

Originally posted by Stranger_Style
Lol ikkuh niet dus.

Wat is het probleem nu dan?

Je zegt bedankt, dus neem ik aan (en anderen ook) dat het geregeld is. En dan zeg je dat je er niet blij mee bent…???

Zal wel aan mij liggen, maar ik zie niets mis met de naam die je nu hebt, ik heb geen verzoek gezien met argumenten van jouw kant waarom de naam niet goed is, dus blijft deze zoals die nu is…simpel lijkt me

Originally posted by Da_Taxman

Wat is het probleem nu dan?

Persoonlijk von ik de oude naam beter :stuck_out_tongue:

Lol ikkuh niet dus.

laatste is een antwoord op whatever’s post

Ah, nu snap ik het…

Dan ben ik het met whatever eens, vond de oude naam ook beter…zal ik em maar weer terugveranderen? :smiley: :stuck_out_tongue: