Hoe maak jij gebruik van de euro op de computer?

Meestal maak ik gebruik van ALT-0128

Ctrl alt 5 is makkelijker voor mij persoonlijk.

Maakt niet uit hoe je het doet als hij het maar doet

wat moet ik doen onder w2k zodat <ctrl-alt-5> werkt?

€

ctrl+alt+5 voor mij…soms werkt ctrl+alt+e ook…maar niet op elke PC.

Wat een zinloze vraag overigens :wink:

op mijn ouwe pc die aan het internet hangt (P166 uit de pre-euro-tijd) doe ik niet aan euro’s, als er ergens een euroteken op een webpagina staat zie ik alleen maar een “blokje” staan, behalve bij het internetbankieren van de rabobank, daar hebben ze namelijk een klein gifje met het euroteken gemaakt. op mijn andere, niet-internet pc kan ik CTRL+ALT+5 gebruiken, maar ik moet toegeven dat ik nog nooit de behoefte heb gehad om ergens een euroteken neer te zetten…

huh ?

Alt Gr + E

Een beetje off-topic: ik heb reeds (Belgische) Euro’s thuis liggen, ze lijken mega-hard op monopoly speelgeld. Ik vind de Belgische briefjes veel mooier.

Originally posted by Da_Taxman
[BWat een zinloze vraag overigens :wink: [/B]

So ?:stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

niet :smiley:

Shit man… Ik kom er net achter dat bijna alle toffe TT fonts geen Euro teken hebben. Ik kan wel een helvetica pakken maar da’s geen gezicht als je b.v. met “heroshe” (fontje van “radium” b.t.w.) werkt… Shit man, totaal niet verwacht… Stom van me…:confused:

Anyway… ctrl+alt+5 lijkt me het meest easy, zo staat het immers ook op je keyboard…:smiley:

ctrl + alt + 5…
waarom ? geen idee, waarschijnlijk omdat er op m`n toetsenbord een euro teken onder de 5 staat :stuck_out_tongue:

ah… met toetsenbordinstelling = NL werkt <ctrl+alt+5> :slight_smile:

heb altijd engels als instelling vanwege het geouwehoer van single quote/double quote…

:smiley:

Euh… …€ (Alt0128) Dit is voor het eerst dat ik dit teken intik :slight_smile:

Alt GR + 5

die bennie vergeten.

€ <<== werkt perfect

Originally posted by Totibbs
[B]Alt GR + 5

die bennie vergeten.

€ <<== werkt perfect [/B]

wou ik er eerst wel opzetten , maar ik dacht , doe maar niet , kan ik weer in 150 posts gaan uitleggen wat alt grey nu weer is…

zit overigens niet op elk toetsenbord

Heb dat ding nog nooit gebruikt, tot nu toe doe ik alles in guldentjes dus dan doe ik niet aan die toets…

Als ik mezelf ken zal het waarschijnlijk wel 0128 gaan worden :wink:

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]

wou ik er eerst wel opzetten , maar ik dacht , doe maar niet , kan ik weer in 150 posts gaan uitleggen wat alt grey nu weer is…

zit overigens niet op elk toetsenbord [/B]

Durf het bijna niet te vragen… :wink:

Wat is de alt-grey toets? Ik dacht dat ik mijn leven de nodige toetsenbords heb gezien, maar alt-grey :confused:

had eigenlijk nog niet over de euroteken na gedacht op de computer:eek:
word toch ens tijd dat ik dat ga doen:)

Originally posted by Upp3rd0G
[B]Durf het bijna niet te vragen… :wink:

Wat is de alt-grey toets? Ik dacht dat ik mijn leven de nodige toetsenbords heb gezien, maar alt-grey :confused: [/B]

Ik durf het ook niet te vragen, maar ik wil wel graag antwoord op upperdog zijn vraag:D

Originally posted by jpschadde
[B]

Ik durf het ook niet te vragen, maar ik wil wel graag antwoord op upperdog zijn vraag:D [/B]

Ik durf da best! “Kom op Bellie! Verder met dat verhaal… Hoe zit dat?”:slight_smile: