Hoe lang denken jullie nog hier te blijven?

bezoeken jullie ons niet meer na een bepaalde leeftijd, of kunnen we jullie altijd blijven verwelkomen ?

Tot me dood kom ik HIER !!!
(en er na ook als dat kan)

ik heb CD Freaks in m’n armen gesloten en ik la nie mer los.

maar wat bedoelt gij nou eigenlijk ??

volgens mij zit gij aan den verkeerde kant !!

Zolang als ik het me nog kan veroorloven qua tijd en de topics nog zinnig zijn en mensen kan helpen zal ik hier nog wel even blijven.

Da_Taxman

Ik zal hier altijd blijven komen.
En met plezier!!!

Zolang jullie niet gaan 'Site-hoppen’zal ik een trouwe volgeling blijven…

I’ll keep visiting Cdfreaks until i drop dead in the ground…

madmax

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Da_Taxman:
[b]Zolang als ik het me nog kan veroorloven qua tijd en de topics nog zinnig zijn en mensen kan helpen zal ik hier nog wel even blijven.

[/b]<HR></BLOCKQUOTE>

idem…

viva VIVA de Freakszzzzzzz!!

Forever FREAK

Groetjeszz!!!

Ik blijf totdat het internet opgedoekt wordt, altijd dus.

Ik ga ook niet weg!!!

Mwoh, 't is wel gezellig hier, denk wel dat 'k blijf.

Nee, tuurlijk nie man, CD Freaks Forever!

Ave…
PGN/iNERTiA

cdfreaker in hart en nieren, zelfs toen ik mijn informatica leerkrachten op deze site wegwijs maakte, waren ze er direct voor verkocht.

depends

bijna werken, zien of ik dan nog tijd overhoudt voor CdFreaks, nog buiten inet zaken enzo die meer tijd vereisen dan freaks

(vrouwen pffff soms ajajaj)

As long as CDFreaks love me…

The Unforgiven

Tot de schijt ons dood … euh … de dood ons scheidt.

Als ik directeur van de BSA word, aangezien ik dat toch niet wil (alhoewel als ze me 100.000.000.000 bieden per jaar )

Dus FOREVER

The MAzTER

Goed om te horen, dus die voor, sommigen , vervelende mensen afentoe weerhouden jullie niet om te komen ?

Daarvoor zijn er admin’s
Toch?
Als het forum een zootje word met (bijv.) kinderachtige dingen in de serieus Q&A, dan ga je je daar toch aan storen…

als jullie zo doorgaan kom ik nog heel lang hier

ga zo door.

grtz +he cross