Hoe laag bij jij al gevallen?

vbimport

Na weer eens verhalen te horen van één of andere wilde fuif vroeg ik mij af hoe diep sommige freakers al gevallen zijn (na een fuif bv). Laat maar horen.
Zelf ben ik éénmaal zat geweest (de enige keer dat ik dronk n.b.). Ben toen in de gracht gesukkeld :o

zzzz … kots … zzzz

ben een keer met mijn zatte bakes in de sloot gevallen :smiley: :smiley: :smiley:

ik heb een met een zatte kop een volle tampon in een bierglas gedaan om tomaten soep te maken.
ik heb weleens een van m’n kroegmaten zo voorlul gezet dat hij letterlijk in z’n blotereet stond, hij liep de hele avond over sex te praten en dat hij met me naar bed wouw,tegen sluitings tijd ik had afgerekend en wel en zei ik dat is goed voor F25,- dus hij legt F25,- op de bar en laat z’n broek zakken ik pakte het geld van de bar en zei de groeten en ben zo weggegaan, de eerste paar weken er na heb ik hem ook niet meer over sex horen praten.

In een fuifzaaltje zoveel gedronken, dat ik in een cirkel op de dansvloer gekotst heb; vier keer na elkaar, telkens 90° verder draaiend. En wat meer is: zonder iemand te raken! Tussen elke “vlaag” dronk ik gewoon verder.

Het is me nog steeds een raadsel wat het meisje bezielde dat 5 minuten later naar me toe kwam en mij en m’n maten drank aanbood.
Later op de nacht (of vroeger in de morgen) heeft m’n maat me nog moeten “redden” toen ze mij kost wat kost bij zich wou houden; hij zij “nee, kom we gaan naar huis”. Want ik had al lang niet meer de inspiratie om nee te zeggen.

En dan te bedenken dat ik dit allemaal moet missen sinds ik gestopt ben met alcohol te drinken :wink:

He,

Ik heb wel een paar keer straateczeem gehad, 1 keer werd mijn val gebroken door een fietsstuur… AUW!

Grtz

Alcohol vind ik bah…
Dus ik zie altijd mensen om mij heen dronken worden, dat is veel leuker (omdat ik wel de volgende ochtend nog weet wat ze hebben uitgespookt :bigsmile: )

ik heb nooit de behoefte gehad om (door) te drinken, dus ben ook nog nooit dronken geweest. dan liever een jointje…

waar is de optie ‘anders, want…’?

Ik ben wel een keer met m’n dronken hoofd in de stekelbossen gedonderd.
ik wou ff kotsen :Z:Z:Z en toen ben ik in de stekelbossen geflikkert.
de volgende dag allemaal prikkels in m’n rug.

Robert

Originally posted by koning
[B]ik heb nooit de behoefte gehad om (door) te drinken, dus ben ook nog nooit dronken geweest. dan liever een jointje…

waar is de optie ‘anders, want…’? [/B]

Het moet niet over drinken gaan, het mag gewoon eender welke absoluut marginale activiteit zijn. Dacht gewoon direct aan zatte mensen :smiley:

OW, nog eentje vergeten. Tijdens een feestje bij een maat in de kelder gingen we ff naar buiten om te pissen. We vonden er niet beter op dan met drie tegelijk elk onze naam te pissen in het midden van de straat.
Een van m’n maten slaagde er in om in 1 keer zijn volledige naam te pissen (12 letters van 1 meter). Gelukkig was het 's morgens niet meer leesbaar, zodat we er geen last mee gehad hebben :wink:

Ooit waren we eens op weekend in een chalet in de Ardennen. Naar jaarlijkse traditie, werd er in het dorp eerst ergens in een café een vatje aangesloten. Bij gebrek aan inspiratie begonnen ik en mijn maat dan maar aan een estafette pinten drinken. We hadden aardig wat pinten binnen toen het vat af was en we dus ons chalet gingen opzoeken.
Blijkbaar wou ik buiten ergens gaan pissen. Mijn nachtelijke wandeling werd toen verstoord door een muurtje van ongeveer 30cm hoog. Ben daar gewoon over getuimeld en met mijn gezicht tegen de vlakte gegaan. Ze hebben me toen gevonden toen ze om kachelhout gingen. Ik had een mooie snee die over mijn neus en bovenlip liep. Een lief meisje verzorgde dat toen … in mijn zatte bui heb ik die zelfs nog zitten uitmaken. Ze hebben me toen in bed gestopt. Mijn verstand is terug beginnen werken toen ik op wc zat, en besefte dat er geen wc papier meer was …

En dat was pas de eerste dag …

De tweede dag gingen we moutainbiken. Het eerste half uur zat iedereen te sterven op zijn fiets. Mijn kameraad die samen die estafette had gedaan is toen domweg van het pad in de rivier gesukkeld …

Maar het is inderdaad leuker om iemand zat te zien worden. Zo hadden we tijdens 1 of andere voetbalwedstrijd er niet beter op gevonden om elk de naam van een speler te kiezen. Telkens de naam van die speler werd genoemd op tv, moest je een jenever drinken. Op een gegeven moment zat er daar een kerel gewoon in zijn broek te zeiken … dat was pas een afgang

Ik heb nog massa’s verhalen, maar deze 2 kwamen nu net naar boven

onlangs een inhaalmaneuver willen uitvoeren op de autoweg, met langs de auto weg een afgrond van 2-3 meter. Tijdens het voorbijsteken iets te ver uitgeweken met als gevolg dat men splinternieuw BMW naar de kl*te was. Gelukkig wel zo ne draai aan gegeven dat ie door de verzekering gedekt was :stuck_out_tongue:

ben ooit een keer aan het stappen geweest in een nabij gelegen
dorp in een feest tent was zo zat, ik liep naar buiten zag een paar struikjes staan viel voor over kwam met mijn handen in de struiken en tot mijn stomme verbaasing zat er prikkeldraad tussen de struiken toen was het effe @#@>< :a

Ik moest toch maar voor de andere, marginale, activiteiten kiezen…!

Het ging zo… een vriendin van mijn vriendin gaf een feest in het huis waar haar broer woonde (die op dat moment op vakantie was). Na afloop van het feest bleef iedereen daar slapen. Aangezien er dfwas, moest ik met mijn vriendin een matras delen. Tja, voor één nachtje vond ik dat wel kunnen.

Op een gegeven moment wordt mijn vriendin wakker en merkt ze dat ik weg ben. Ze hoorde me echter wel (ik snurk nogal schijnt het). Overal zoeken, niet te vinden. Op zolder, waar een man of 10 sliepen, even gaan navragen of ik daar was. Euh neej… hij is hier niet. Ze zijn toen met 3 man gaan zoeken naar me.

Op een gegeven moment hadden ze ontdekt dat het gesnurk van de wc afkomstig was. Aangezien me vriendin niet wist of er wellicht iets met me aan de hand was, liet ze maar even de deur (mbv een mes) openmaken. Ze trekt de deur open en daar zit ik op de plee. Ze kijkt me aan, ik kijk haar aan en zeg “heeeeeeej schat!!”. Nou, ik heb haar nog nooit zo hard horen lachen!! (die andere twee vonden het ook nogal lollig btw)…

Ik kreeg natuurlijk het verwijt naar mijn hoofd dat ik teveel had gedronken. Het lijkt mij echter erg sterk dat dat het geval was, daar ik die hele avond maar 1 alchoholhoudende consumptie had gehad, en dat was 1 flesje Grolsch light (2,5%)…

Wel grappig (al zeg ik het zelf)… :stuck_out_tongue:

je zal weel meer gedronken hebben dan je uiteindelijk wil toegeven ;x

Originally posted by TechMastex
je zal weel meer gedronken hebben dan je uiteindelijk wil toegeven ;x

Ja dat klopt. Ik heb die avond ook nog enkele glazen cola en sinas achter de kiezen gekiept…