Hoe krijg ik m'n CPU constant op 100%?

vbimport

Ik ben druk bezig met het overklokken van m'n PC (PII-300 @ 442).
Ik heb extra koeling (2 dubbele fans) aangebracht en twee sensoren om de boel in de gaten te houden.

Als de CPU idle is wordt 'ie niet warmer dan 37 graden, maar als ik 'm nu eens een uurtje 100% belast????

Ik heb van www.waterkoeling.nl al de stability tester gedowned, maar die jaagt m'n processor niet echt over z'n toeren.

Wie kent een progje dat dat wel doet??

Thnx
Mudman

Quake 3 misschien. :stuck_out_tongue:
En konstant op 100% is nou niet een goede test want een processor op 100% zou snel instabiel worden. Maar een goede test zal wel een uurtje Quake 3 spelen. Desnoods een paar achtergrondprogramma’s er bij (b.v. mp3tje afspelen) en als alles na dat uurtje nog ok werkt dan is alles ok :stuck_out_tongue:

he m’n smilies werken niet!

Gewoon even seti@home draaien, en tevens lid worden van SETI@NETHERLANDS: http://dutchpeople.arecool.net/

Draait je cpu-tje optimaal en help je tevens de eer van Nederland hoog te houden op dit gebied.

Djewst

Hoe krijg je die zo hoog ??
Ik krijg de mijne ( 350 ) maar op 392Mhz ??

GrtZZ mrDJ

Nou het is gelukt hoor, ik heb 'm de hele nacht op 100% belasting laten staan en hij wordt niet te warm en blijft superstabiel .

Even nog wat reacties :

Sampoo : dat was nou juist de bedoeling, kijken of er genoeg koeling was om de boel stabiel te houden.(als het met dit weer niet oververhit, gebeurd dat nooit)

Mr DJ : FSB op 68 (op 75 hangt de boel) en m’n multiplier naar 6,5 maar daar moest ik wel een nieuwe bios voor installeren.
6,5x68=442

[This message has been edited by Mudman (edited 10 May 2000).]

[This message has been edited by Mudman (edited 10 May 2000).]