Hoe krijg ik een 2e man op @home?

vbimport

Het is du zo simpel… en wij allemaal maar kutkammen met ip-adressen en al die klets…zucht Hartstikke bedankt, Duke.
GAMEN!!!

He,

Zoals sommigen van jullie al weten hebben we een clan opgericht. Ik heb mijn pc via een cross-cable op een andere pc gekoppeld die kabel heeft. Nu is het probleem dat we elkaar wel in een lan kunnen zien , maar niet allebei op internet kunnen via hem. We hebben alles wat volgens ons mogelijk is geprobeerd, zelfde I.P., Gateway weet ik veel wat allemaal, maar steeds geen resultaat. Hebben jullie enig idee hoe we dit voor elkaar kunnen krijgen? We hebben het 6 uur geprobeerd gisteren, word er nu een beetje dol van… Alvast bedankt!!!

Heb net via via gehoord dat wingate werkt, kan dit nog niet testen… Wat is jullie ervaring Help ons aub. WE MOETEN GAMEN!!!
( jaaahaaa, ik begin echt door te draaien )

ik zou op de server die de kabelmodem heeft Windows 98 Second Edition installeren (of millennium of zo)
daar zit internet connection sharing ingebouwd (via configuratie scherm, software wel ff toevoegen en dan de instructies volgen)
je kunt dan een diskette maken waarmee je alle clients goed kunt zetten…

werkt heel goed
zo is hier m’n lan ook gedeeld en we kunnen hier gewoon met z’n 2-en of 3-en counterstriken als we dat willen…
(en als er dan eentje dood is kan die ff aan iedereen vertellen waar alle enemies zetten… errug handig )

NEE, niet ICS, suuuuuuck, M$, zo security lek dat je dan maakt enzo als je nog nooit win gepatched hebt

Igate is zelfs beter dan dat

(kan anders wel ff screenies doorsturen van config hier die ik ooit gemaakt heb voor iemand)

Igate werkt perfect hier voor gamen enzo

Als je die ff zou willen mailen ben ik u erg dankbaar… Redneck saves the day