Hoe krijg ik de covers in het voorbeeld

Ik werk met coverxp, nu heb ik bij de V&D van die voorbedrukte vellen gekocht (er staat Office partners bij als merk ?) waarbij je eigenlijk alleen je voor- en achterkant nog maar in coverxp goed moet invoeren en dan alles kan uitprinten.

Ik dacht dat is handig hoef ik niet meer met een lineaal en snijmesje aan de gang. (voor een achterkant zijn al geperforeerd zodat ik met een paar keer ombuigen en afscheuren klaar zou moeten zijn)
Nu is het alleen zo dat ik niet weet welke insert ik moet nemen voor die vellen.

Ik heb er al een aantal geprobeerd maar dan valt de voor of achterkant er weer net buiten of er binnen.

Ik dacht dat het wel makkelijk zou zijn, maar er zijn zoveel inserts

Is er een handigheidje voor om te weten hoe ik coverxp zo kan instellen dat asl ik die vellen erin doe dat de voor en achterkant ook meteen op de goede plaats zitten als ik het uitprint :confused:

Ik kan natuurlijk wel weer gewoon fotopapier gaan kopen en met mijn mesje aan de gang gaan maar ik hoop eigenlijk dat iemand mij kan vertellen hoe ik het met die vellen voor elkaar kan krijgen.

Ik gebruik CoverXp zelf niet,maar mijn ervaring met de meeste andere label editors is dat je zelf een custom profiel kan maken voor je labels,als het merk niet in de database voorkomt…gewoon effe je afstanden van de labels en het blad meten en een eigen profiel maken…als het niet lukt bij CoverXp,switch naar een ander programma,bv:Surething CdLabeler…of koop labels van een merk dat voorkomt in de lijst van CoverXp…:wink: