Hoe kraak ik een gsm

vbimport

hoe kraak ik een nokia 5110 en 3210

Met een notenkraker!!!

wat kraken je ben wel erg beidehand zeg…

als je er op gaat staan gaat ie ook vast wel kraken…!!!

ik bedoel well de software op mijn gsm

DRCRASH moet zijn volgorde van woorden aanpassen.
Een nokia 5110 kan je doen geloven dat je een headset hebt door onderaan in het stroomgaatje een ijzerdraadje te steken en dat te verbinden met dat grijze streepje naast de 5 goudkleurige streepjes.
Dan kan je iemand in een kamer afluisteren door de optie stil en automatisch opnemen te selecteren en dan kan je horen wat er gezegd wordt in die kamer.

Ik denk niet dat door flauw gezever het probleem van tnt_neo opgelost gaat worden.
Tnt_neo, ik weet niet wat je bedoeld met het kraken van bvb. een 5110, maar mijn vermoeden gaat uit naar gestolen koopwaar, en daar moet ik dan ineens waarschuwen dat nokia de mogelijkheid heeft zoals ericsson en panasonic om GSM’s te blokkeren. Voor verdere uitleg moet je maar eens kijken op de fora van enkele weken terug want dan heeft er iemand nog eens zo’n vraag gepost.
GRTZ

Pak een hamer, leg em eronder, sla en hij is gekraakt

he zijt allemaal dommerikken! ge weet tochdat er software op een gsm staat.dom zijn jullie allemaal

ff scherm weer normaal gemaakt.

[This message has been edited by Ruff-Next_Gangsta (edited 07 April 2000).]

ik moet zeggen dat dit scherm wel erg breed is…

mij uitschelden voor dom dat wil ik ook nog wel eens meemaken!!!

je kan natuurlijk ook de simlock kraken en dat is geen software!!!

(laat ik jullie allemaal ff adviseren!!! op alle gsm’s zit een imei of serie nummer dat kan je zien door *#06# in te typen. Dit nummer wordt geregistreerd bij je netwerk…
nou is het zo als je een gejatte telefoon hebt dan weten ze ook het serienummer van die gejatte telefoon en dat wordt weer opgelagen op een zwarte lijst!!! Ze doen verlopig nog niets met die zwarte lijst maar in zwitserland zijn al verschillende mensen opgepakt omdat ze daar het idee begonnen zijn!!! DIT IS NIET TE VERHELPEN DOOR ER EEN ANDERE SIMKAART IN TE DOEN… HET STAAT OPGESLAGEN OP EEN CHIP IN JE GSM…!!!)

Dat scherm is inderdaat zeer breed! TheDuke, weet jij wat er aan het handje is?
Greetz…

Software kraak je dmv een Crack!!!

Weet je nu genoeg?

Op domme vragen krijg je nu eenmaal domme antwoorden!!!

Op deze site staat alles over het hacken van een Nokia gsm:
http://www.nokiacodes.co.uk/

de naam zegt het al…

scherm is weer ok nu