Hoe komt het toch

vbimport

dat die verdomde topics altijd in de verkeerde volgorde staan wanneer ik dit forum inlaad ?

Hoe bedoel je???
Misschien dit, als er iemand replyt op een topic komt deze weer bovenaan te staan.

Grzz.
Mess

hoe komt het toch dat mensen zo een domme vragen stellen?

ff nadenken doet wonderen

Ja, maar Mome45 heeft al wel 13 posts geplaatst, laten we nu even reëel blijven.
hehe… enz. LOL

eh buba, jij hebt er al 85 dikke stoefer.

en neen de meest recente topics komen bij mijn niet bovenaan te staan maar willekeurig tussen de andere posts, raar …

?

Het gaat niet om de nieuwste topics. De topic met de nieuwste reply staat bovenaan.

Djewst

Ben jij effe snel op je teentjes getrapt !

Nee, effe serieuzz. Als jij een reply hebt geplaatst en je gaat terug naar het
‘overzicht’-scherm (als je begrijp wat ik bedoel) m.b.v. de TERUGtoets, dan moet je wel effe op ‘vernieuwen’ drukken. Dan zou hij het moeten doen.

Of course ! (ooops… engels)
Mzls.

is het systeem dan veranderd ? Vroeger kwamen de nieuwste topic boven te staan niet de nieuwste replys, was vroeger handiger.

als iedereen zo blijft reageren op zijn stomme opmerkingen heeft tie zo meer als 20 posts…dat willen we toch niet?

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Buba:
[b]Ben jij effe snel op je teentjes getrapt !

Nee, effe serieuzz. Als jij een reply hebt geplaatst en je gaat terug naar het
‘overzicht’-scherm (als je begrijp wat ik bedoel) m.b.v. de TERUGtoets, dan moet je wel effe op ‘vernieuwen’ drukken. Dan zou hij het moeten doen.

Of course ! (ooops… engels)
Mzls.
[/B]<HR></BLOCKQUOTE>

Ik doe dat wel vaker, maar als ik dan op vernieuwen klik, krijg ik altijd weer het openingsscherm van CD-Freaks (ook leuk, maar ja) en dan moet ik weer het forum opzoeken, etc. Krijgen jullie wel gewoon het vernieuwde forumscherm of gaat-ie bij jullie ook helemaal terug naar het beginscherm???
Ik vind dat behoorlijk irritant, dus als iemand een oplossing weet…

HAHAHAHAhahahaahahahaahahaahhahahahahahah

hihihihihihihihihihohohohohoohohoeoeoeoeeo
wwwwwwhhhhhhhooooooooooooaaaaaaaaaaaaaa

Grappig hé…(hihi)…

Om General-Chat-scherm te krijgen moet je deze link gebruiken : http://club.cdfreaks.com/

Om Serious-Q&A-scherm te krijgen moet je dit invullen : http://club.cdfreaks.com/

TIP : Zet ze even in je favorieten-map !!!

mzl.
B.