Hoe komen jullie aan je signature

vbimport

:stuck_out_tongue: ik heb de mijne uit een liedje dat me wel aansprak

Zelf verzonnen, een link naar een RPG verhaal wat ik samen met velen andere gecrëeerd heb op Diablo2.com, en een uitspraak van iemand op Diablo2.com

Denk dat ik de mijne niet verder hoef uit te leggen :wink:

zelf verzonnen (?)
Het is bovendien een natuurkundige wet.
Voornamelijk de dikke wijven hebben de ramp van de titanic overleefd, toeval I think not.
twordt weer tijd voor een nieuwe signature

Mijne spreekt ook wel voor zich… ik vertel gewoon dat ik hier ben :slight_smile:

Lees hier verder…

Grtz JP. (die dit ook al s gevraagd had)
www.jpdesign.f2s.com

De mijne is gewoon een hoop onzin bij elkaar :slight_smile:

tja… kwam deze een keer tegen…

'k wou net zeggen dat ie al is gepost was geweest, maar jp schadde was me al een tijdje voor

Mijne komt uit de KIJK van Juni (de nieuwste tot nu toe)
Daar hadden ze een aantal kromme uitspraken van één of andere honkballer. Deze vond ik wel het leukst.

Tja, hoe kom je erop? Zijn gewoon linkjes dus niks verzonnen eigenlijk! :wink:

Ik heb hem zelf bedacht. Is een keer perongeluk gegaan. :eek: Toen ik een leuke signature wilde en zodoende heb ik er nu een :smiley:

vertelde ooit een hoer tegen mij… :wink:

Ey,

Het zal wel aan mij liggen… …maar ik zie helemaal bij niemand meer Signatures… …heb k dat ergsn uitgezet ofzow zeker? Of wie weet hoe dat komt?

Grtz JP.

Dat zal wel aan jou liggen want ik zie toch duidelijk alle signatures. Ik zou niet weten of je dat ergens kunt uitzetten. Misschein moet je even kijken bij de profile

thx :slight_smile:

alles werkt weer.

Massols

Grtz JP.
www.jpdesign.f2s.com

Ik zag ergens Buy a pentium so you can reboot faster. Nah dat moet beter kunnen dacht ik zo DUS P4 :slight_smile: YEAH :wink:

ff redneck oproepen en er een paar laten maken door hem :slight_smile:
ihihihih : wel betalen he :wink:

wijze wooorden van een oom van mij

Was eens wat aan het lezen en toen kreeg ik dus mijn signature :slight_smile: