Hoe kom ik achter mijn IP op school

vbimport

Weet iemand hoe ik achter het ip op school kom. Ze draaien windows novell en zowat alle poorten zitten dicht. Dus misschien kent iemand een site die Ip’s weergeeft ofzo.

Is dit wat ? Gibson Research Corporation (ga naar Shields Up - test my shields)

start -> run -> ipconfig
start -> run -> winipcfg

als het werkt… start–>run–> winipcfg :slight_smile:

En anders gewoon ff: start -> run -> ipconfig :wink:

zucht

Originally posted by Azrael
zucht

? :confused:

Ik kan je IP natuurlijk ook wel even posten :wink:

Ja dat is nog eens een handig idee. Als je nu gewoon hier even replyed flash-x dan kan domi jouw ip nummer op school vast wel even geven :slight_smile:

netstat -a -e -n -r -s

en wil je het op je gemak even doorlezen , poot het dan in een
file

netstat -a -e -n -r -s >list.txt

en dan bekijk je list.txt met notepad op je gemak

-neem je linux laptopje mee naar school :slight_smile:
-start tcpdump op en scan het ethernet verkeer… (cool trouwens kan je zien op welke sites iedereen aan het surfen is)
-start nmap op en gebruik het eind ip adres dat je gevonden hebt in tcpdump!!!

voor de niet windows guru’s onder ons

Onder Linux kun je gewoon onder de console ff netstat intikken!

Originally posted by DoMiN8ToR
Ik kan je IP natuurlijk ook wel even posten :wink:

Als dat je dat wil doen :slight_smile:

Originally posted by flash-x
[B]

Als dat je dat wil doen :slight_smile: [/B]

Typ gewoon ff in je dos-prompt ipconfig in en je weet meteen alles over je ip verkeer!

Originally posted by Sorcerer
[B]

Typ gewoon ff in je dos-prompt ipconfig in en je weet meteen alles over je ip verkeer! [/B]

Dat gaat nie als je in netwerk zit, dan krijg je gewoon het netwerk ip en niet het IP van de school zelf. Dus ben je niets mee

Je kan wel natuurlijk netstat STOP proberen. en dan zien waar de server staat en proberen te zien wat et pw is :d

Ik heb hem in middels al gevonden door op een board waar ik mod ben ff links onder bij ip logged te kijken dus deze kan dicht.

Thx voor alle tips

Originally posted by flash-x
[B]Ik heb hem in middels al gevonden door op een board waar ik mod ben ff links onder bij ip logged te kijken dus deze kan dicht.

Thx voor alle tips [/B]

Hij zou kunnen sluiten maar is nergens voor nodig!
Zie mijn reactie hier! :wink:

Originally posted by LIquidsky
[B]

Dat gaat nie als je in netwerk zit, dan krijg je gewoon het netwerk ip en niet het IP van de school zelf. Dus ben je niets mee

Je kan wel natuurlijk netstat STOP proberen. en dan zien waar de server staat en proberen te zien wat et pw is :d [/B]

En met winipcfg?

Helemaal mee eens Wookie. Stel dat iemand er nu toch weer een vraag over heeft (of een slimme opmerking/tip), dan kan hij dat hier posten - anders moet er weer een nieuwe thread gemaakt worden over hetzelfde onderwerp, en dat sux.

Originally posted by Wookie

Hij zou kunnen sluiten maar is nergens voor nodig!
Zie mijn reactie hier! :wink:

Ok ook goed :slight_smile: