Hoe kom ik aan een FTP Site?

vbimport

Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik aan een FTP Site kom ?? En hoe deze is aan te maken ??

Alvast Bedankt !!

Search functie op dit forum gebruiken en zoeken naar ftp of fxp.

Van welk bedrijf zoek je de FTP site dan?! Kijk is bij hun site ofzo! Maar meestal is het iets van: (vb) HTTP: www.asus.com; FTP: ftp.asus.com
Om zo’n FTP te benaderen zou ik een progje zoals CuteFTP gebruiken; bij Download.com kan je een shareware versie hiervan downen!

Good luck! :wink:

Als je zelf een ftp-site of een server wilt maken gaat dat heel eenvoudig met het programmaatje Serv-U.
Als je het nergens kunt vinden wilt ik het eventueel wel mailen (laat dan hier even je e-mail adres achter).

Originally posted by Bulldog
Als je zelf een ftp-site of een server wilt maken gaat dat heel eenvoudig met het programmaatje Serv-U.
Als je het nergens kunt vinden wilt ik het eventueel wel mailen (laat dan hier even je e-mail adres achter).

alvast bedankt !!

a.terneusen@home.nl

bestandje is onderweg

zend het mij ook eventjes aub: keesoomen@home.nl

keesoomen@home.nl het bestandje wordt op dit moment verzonden

keesoomen@home.nl het bestandje wordt op dit moment verzonden

Bedankt, ik heb het…maar ik weet alleen niet hoe het werkt…
Hoe zorg ik dat andere erin kunnen komen ?
Ik snap niks van dat add user verhaal…:’(

In de directory waarin je serv-u hebt geinstalleerd staat een word-document. Lees dit eerst even, kom je er dan nog niet uit, laat het dan even weten