Hoe kom ik aan een Bios voor een Asus bordje?

Howdi,

Weet iemand hoe ik aan een bios kom voor een Asus PIII bordje? Hot swappen is geen optie, ik ken n.l. niemand met deze mobo en award bios… (en als dat wel zo was, wie wil zijn systeem daar voor uit elkaar trekken…:wink: ) Zijn die dingen los te koop o.i.d.?

Tijdens flashen is e.e.a. gecrashed -> bios is zo dood als een pier… vandaar! :stuck_out_tongue:

Ja ze zijn wel eens los te koop, maar over het algemeen kost je een lege bios, of een losse beschreven bios, meer dan hetzelfde bordje 2e hands te kopen…

Indien je nog interesse hebt wil ik wel ff napluizen hoe je eventueel aan een losse bios kunt komen… :wink:

thanks… DN, ik zal de versie eens opzoeken.

Ik heb ook es problemen gehad met m’n bios. Naar lang zoeken ben ik de volgende site tegengekomen http://www.flashbios.org. Ik heb m’n bios opgestuurd en een week later was ie weer terug, helemaal klaar (zat een weekend tussen).
Ik was er zeer tevreden over, goedkoop en snel.

de site die siebeduin gaf is inderdaad zeer goed. Ik heb ook een keer een bios met een verkeerde file geflashed en hij heeft de oude er weer opgezet en het werkt allemaal perfect ! een aanrader dus! :slight_smile:

Thanks guys!

Dat ga ik eens proberen… :slight_smile: