Hoe kan je een eigen safedisc of securom createn?

vbimport

ik gebruik voor stomme kerels die CDz van mij kopen een freelock prot maar die is nie echt goed!Is het mogelijk om een eigen safedisc te crearen?of een andere prot zoals securom?we kunnen wel proggies uitvinden die safedisc en zo kunnen kopieren zoals clone CD dus we kunnen dan toch ook safedisc creaters maken?ik wil men CDz beveiligen en als ze het verdienen om de CD te kopieren dan kennen ze CloneCD en maakt die prot niets uit.Maar ik verkoop veel CDz aan nurds die dan de mijne kopieert en doorverkoopt en dat staat me niet aan.Hij kent enkel easy cd creator!dus niet zagen van:waarom beveiligen? ik heb er men reden voor.een maat van mij in de klas koopt soms eens een game van mij en zijn beste maat zit ook in mijn klas maar dat vindt ik een eikel!
die kerel heeft een plextor enzo en stoeft tegen mij omdat hij een plextor heeft en ik een stomme HP.maar ik lach hem altijd uit omdat hij wel een plextor heeft maar hij kan niets kopieren!hij kent geen gamecopyworld of CloneCD en hij surft 2 uur per dag met telenet (kabel) om warez en cracks te vinden voor gamez en heeft het nog altijd niet gevonden.Nu die stomme kerel kopieert dan mijn gecrackte gamez van zijn beste maat die het gekocht heeft van mij,dus ik heb goede redenen om een prot op die CD te zetten.
het is toch zo een eikel hij heeft een athlon 650 zoals mij maar heeft geen enkele game en wilt ze maar al te goed spelen maar vertikt het om bij mij een game te kopen!
dan zegt hij:waarom zou ik een game kopen ik heb toch kabel internet en een plextor
ja zeg ik maar ge hebt nog geen enkele game kunnen downloaden of een game kunnen kopieren met uwen stommen plextor
dan zwijgt hij
wat zijn er eikels in de wereld!dan achter men rug schijnheilig mijn gecrackte gamez kopieren!

Ik kan je reactie best begrijpen maar waar haal jij al je software vandaan? Als iedereen op dezelfde manier als jij reageert hebben we allemaal niks meer of zijn we verplicht de originele cd’s te kopen en dat is toch het laatste wat we willen, niet? Doe het anders, maak een afspraak met je vriend die de cd koopt : niet laten kopiëren ofwel goedkoper twee cd’s aanbieden. Als ze echt iets willen bijten ze wel. Hoe minder woorden je eraan vuilmaakt, hoe beter. Laat je niet kennen, jaloezie brengt nooit iets op!
Greetings
scooby2

Ach, sommige mensen zijn nu eenmaal eigenwijs. En eenmaal een standpunt aangemeten zien ze het als een eerverlies door daarop terug te komen.

Menselijke ego’s zijn nu eenmaal rare dingen die mensen koste wat koste willen hooghouden. In dit geval geef ik je groot gelijk dat je probeert je handel te beschermen.

Helaas kan ik je niet helpen aan een van de genoemde beveiligingen, maar als ik het kon had je em al in je mailbox gehad

Da_Taxman

PlExToR rulezzzzzzzzzzzzz

Hee ken08, hoe werkt jou freelock protection en hoe maak je die?

Dank U voor je begrijpelijke reacties!
ik zal dan maar met freelock verder doen de meeste kunnen hem toch niet kopieren!
en >>>scooby2 ja eigenlijk heb je wel ergens gelijk ik haal men software ook van een ander
maar als hij er een safedisc opzette kopieer ik hem toch gewoon met CloneCD
en als ge CloneCD niet kent ben je toch geen echte burner!

Ik begrijp je KEn08.
Ik heb dit ook al gebruikt om dezelfde redenen als jij.
Maar ben daar maar gestopt om freelock prot
te gebruiken omdat ik veel PSX games copieerde en die gingen die niet als er dummy files bij gezet worden.
Of heb jij dat probleem niet (als je immers ook PSX games copieert).

Is daar misschien nog andere middeltje om PSX games te beveiligen en zodat ze toch nog werken in een playstation.
Ik weet dat je die beveiligingen wel kunt copieren maar toch

Hallo Ken,

ik vind het maar bullshit hoor om te beveiligen. Als je je zorgen maakt omdat je cdeetjes gekopieerd worden, wil dit zeggen dat je niet al te veel verkoopt denk ik. Ik lig niet wakker hoor van een cd meer of minder. En als je denk dat de echte fikker de gasten zijn die clonecd kennen dan heb je het wel mis denk ik. Clonecd is zeer goed en zeer gemakkelijk want je moet gewoon niks kennen, cd erin en burnen. De echte fikkers zijn die de de beveiligingen op hun eigen manier omzeilen denk ik.

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by fille:
[b]Hallo Ken,

ik vind het maar bullshit hoor om te beveiligen. Als je je zorgen maakt omdat je cdeetjes gekopieerd worden, wil dit zeggen dat je niet al te veel verkoopt denk ik. Ik lig niet wakker hoor van een cd meer of minder. En als je denk dat de echte fikker de gasten zijn die clonecd kennen dan heb je het wel mis denk ik. Clonecd is zeer goed en zeer gemakkelijk want je moet gewoon niks kennen, cd erin en burnen. De echte fikkers zijn die de de beveiligingen op hun eigen manier omzeilen denk ik.[/b]<HR></BLOCKQUOTE>

je verstaat me verkeert!!!
OK je hebt gelijk CloneCD is super makkelijk en kan iedereen gebruiken!maaaaaar je gaat me niet zeggen dat een echte burner die protections zelf kan omzeilen CloneCD niet kent!!!
en ja ik verkoop niet zoveel dat is toch mijn probleem.Ik kan er gewoon niet tegen dat die nurd mij uitlacht omdat hij een plextor heeft!maar hij kan niets burnen hij kan nog niet eens die freelock prot verslaan!
hoe slecht ben je dan!waarom heeft hij dan die plextor nodig voor zen textbestanden op te slaan of wat?ja hoor die kerel is zo stom dat hij denkt dat een plextor text bestanden dan beter gaat kopieren dan een HP of iets anders!ik had zelfs zen win98 achtergrond veranderd en allemaal rode puntjes opgezet en ik had hem wijsgemaakt dat zijn PC de mazellen had en hij ging zelfs naar de winkel om het te laten repareren!hij geloofde het werkelijk!
hoe dom ben je dan he!

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by fordcapri:
[b]Ik begrijp je KEn08.
Ik heb dit ook al gebruikt om dezelfde redenen als jij.
Maar ben daar maar gestopt om freelock prot
te gebruiken omdat ik veel PSX games copieerde en die gingen die niet als er dummy files bij gezet worden.
Of heb jij dat probleem niet (als je immers ook PSX games copieert).

Is daar misschien nog andere middeltje om PSX games te beveiligen en zodat ze toch nog werken in een playstation.
Ik weet dat je die beveiligingen wel kunt copieren maar toch[/b]<HR></BLOCKQUOTE>

als je die CUE bewerkt hebt met de freelock
moet je ff die CUE bekijken in de kladblok en zie je 3 tracks!
die 2 de track is een mode 1 denk ik maak er 2 van!die prot werkt nog altijd en de gamez ook bij mij toch!als ik gewoon bewerk met freelock en load pak met CDrwin wilt hij hem niet burnen!ik moet eerst de 2 de track op mode 2 zetten anders werkt het niet
dat is waarschijnlijk men writer

Ik heb ene klote HP8100+ en ene Yamaha 8424.
Met mijne Hp8100 lukt dat ook niet gewoon met freelock bewerken. Wil nog niet eens beginnen te branden.

Maar met de Yamaha wel maar het is juist bij het branden van de laatste track dat hij blijft hangen (staat ook geschreven in de uitleg van freelock) Dit kan geen kwaad zeggen ze daar omdat het belangrijkste toch is geschreven. Maar heb daar toch al last mee gehad met PSX games die niet gingen.
Copieer jij ook PSX games ???
Met PC games heb ik daar geen ervaring mee.

Nu kun je ook met een CUE editor zelf dummy tracks invoegen. Maar ik kan niet alle CUE openen met CUE editor (CUE gemaakt met cdrwin).

Ik wou even laten weten Ken008 dat ik het volkomen met je eens ben. Wat heb je er aan als jij goede cd’s verkoopt en een ander die gaat kopieren met Easy CD Creator (naar mijn mening trouwens een van de slechtste fiksoftware)…

Easy CD Creator enzo is niet voor Copy Freakers. Die gebruiken CloneCD en CDRWIN en NERO en meer van dat soort programma’s.

en nu iedereen zo langzamerhand een brander heeft denk je niet dat ze er niet snel achterkomen waarmee je moet branden ?
dat word toch overal doorverteld.
er zijn zoveel forums, iedereen loopt wel een keer ergens tegenaan.

die figuur loopt jou misschien alleen te jennen en zit misschien hier op het forum zich rot te lachen om jou !!

neen neen die kerel is zo dom als een varken
trouwens hij heeft fifa 2000 weer ne keer gekopieert van een koper van mij heb ik gehoort.en vraagt aan maten van mij of ze eens willen vragen aan mij (onopvallent welke proggies ik gebruik)ik ben er echt veeel te zeker van!

Ken,

kan het zijn dat jhe een westvlaming bent ??

east !!!

Meestal zie ik het nut er niet van in om cd’s te beveiligen laats ze toch lekker kopieren, maar in dit geval vindt ik het wel een goeie(houden zo).

Eigenlijk wel een goede vraag , maar ik vraag me af of het wel te downen is ?
(Safedisc of Securom)

Ken als je veel progs hebt meel eens een lijst naar Excaliboer@cdfreaks.zzn.com

O o o, wat zijn we hyporcriet tegenwoordig!!! Wij branden alles wat los en vast zit van grote software-fabrikanten en klagen nergens over maar als iemand anders een cd’tje van ons kopieert, dan kunnen we dit niet hebben en moet er een beveiling op ( die overigens toch eraf wordt gehaald met CloneCD, dus waarom al die moeite???)

P.S. Ken, ik ben trouwens de beste maat van jouw maat die jouw cd’s probeert te kopieren…en het lukt ook nog aardig met mijn 12x Plextortje, ik heb er niet zoveel verstand van maar denk wel dat het een ‘redelijke’ brander is…
Hou toch op met die onzin joh, iedereen kan hier bij cdfreaks komen voor vragen over branden, beveiligen enzovoort…denk je dat cdfreaks een geheime site is ???