Hoe kan ik ...?

vbimport

Hoe kan ik Deze computer ; netwerkomgeving ; prullenbak van m'n bureaublad wissen?

moet de rest nog zichtbaar blijven ? dan doe je gewoon format c

anders download je gewoon een of ander prog. om mappen en dergelijke onzichtbaar te maken .
Heb het ooit eens geprobt maar weet wel niet meer hoe het prog. hete dus …

Antwoord is weet ik niet!

Maar ik reply om te zeggen dat ik het schijtbeu dat iemand van die vage titels in zijn topic zet: “hoe kan ik…?” jezus man zet dan gewoon gelijk weg waar het om gaat, al is het maar in een paar steekwoorden! zoals mappen laten verdwijnen bureaublad!

Ik had me hier al vaker aan geergerd en nu moest ik het eens effe kwijt, no hard feelings!

Dan wil ik ook een ergernis kwijt. Er zijn op elke vraag wel van die figuren die als antwoord “doe maar format C:” geven.
Ik weet wel dat de helft dat als grap bedoeld, maar

1. De grap is al lang niet grappig meer
  2. mensen die een vraag stellen zitten echt niet op dit antwoord te wachten. Dit kunnen ze zelf ook wel verzinnen.

Btw. in de 8 jaar dat ik achter de PC zit heb ik nog geen enkele keer de boel opnieuw geintaleerd (dit is mijn eer te na). Alleen met een PC-wissel begin ik als goeie gewoonte weer eens met een schone lei.

Ik heb hier ook eens een progje voor gehad, heb het niet meer, maar weet wel hoe het heet: TweakUI, hiermee kun je diverse instellingen van windows wijzigen.

dank je Gex

tweakui staat op sommige win98 cd roms.

en ook nog ergens op een twilight

Een zeer goed progje is ook: Winboost 2000
http://209.196.135.239/cgi-bin/fosi.cgi?wb2k

[This message has been edited by portje* (edited 20 May 2000).]