Hoe kan ik ME in dos mode laten opstarten?

vbimport

Hallo,

Ik wil redhat Linux V 7.2 gaan instaleren, maar dan moet ik een opstartdisk maken in DOS, ik heb het geprobeerd in Windows 2000 zelf maar dat wil niet lukken en in de gebruiks aanweizing van de CD rom staat dat het moet in DOS.

Alleen nu is het probleem dat ik geen DOS heb bij 2000 en bij ME weet ik die optie niet te vinden bij het opnieuw opstarten van de PC.

Weet iemand hoe ik dit voorelkaar kan krijgen?
Ik kan namelijk mijn PC niet van CD-ROM laten starten anders was het wel een stukje makelijker geweest.

Gr Cord

He,

Volgens mij kun je tijdens het booten op F8 drukken ( op een bepaald moment ) en dan krijg je een opstart menuutje misschien dat daar de keuze gemaakt kan worden om in dos op te starten. Je zou ook een oude bootdiskette van windows 98 kunnen gebruiken.

Bij XP kun je ook nog via “start” “uitvoeren” en dan “command” intypen in een soort dos window komen alleen is dat geen echte dos, ik weet niet of dat bij W2000 en ME hetzelfde is.

Grtz

Voor Windows ME is er ook een patch uitgebracht…
Is al een tijdje geleden, misschien dat je er via de search iets over kunt terugvinden…maar het moet kunnen

Originally posted by 01adestroyer
[B]He,

Volgens mij kun je tijdens het booten op F8 drukken ( op een bepaald moment ) en dan krijg je een opstart menuutje misschien dat daar de keuze gemaakt kan worden om in dos op te starten.
Grtz [/B]

Als je tijden het opstarten F8 druk krijg je geen optie om in DOS te komen.
Ik heb gewoon ME er af gegooid en 98 er terug op gezet.

Originally posted by cord
[B]Hallo,

Ik wil redhat Linux V 7.2 gaan instaleren, maar dan moet ik een opstartdisk maken in DOS, ik heb het geprobeerd in Windows 2000 zelf maar dat wil niet lukken en in de gebruiks aanweizing van de CD rom staat dat het moet in DOS.
[/B]

Jemig wat moeilijk…

download gewoon rawrite voor windows en maak daar je bootable flop mee.

Volgens mij zit die zelfs op de cd van red hat … die overigens ook bootable is.

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]

download gewoon rawrite voor windows en maak daar je bootable flop mee.

Volgens mij zit die zelfs op de cd van red hat … die overigens ook bootable is. [/B]

Dat is het probleem dat moet in dos gebeuren in Windows doet hij het niet dan heb ik in een keer 2 floppy drives en met de tweede drive kan hij niets

Volgende keer gewoon ff kijken op bootdisk.com

Originally posted by siebeduin
Volgende keer gewoon ff kijken op bootdisk.com

Had ik al gegeken maar daar kan je alleen files downloaden vam 1.4 mb en dit krijg je niet op een floppy

Originally posted by cord
[B]

Dat is het probleem dat moet in dos gebeuren in Windows doet hij het niet dan heb ik in een keer 2 floppy drives en met de tweede drive kan hij niets [/B]

RaWrte die het op elke windows zou moeten doen.