Hoe kan ik een jpg kleiner maken

Er leiden meerdere wegen naar Rome…Dus zijn er ook veel meer antwoorden mogelijk en ik heb kieth niet horen reply-en.

Over een paar dingen:
Het is geen poster die 1.5mb groot is maar gewoon een cd-cover.
Heb van iemand voor mijn site een cd vol covers gehad maar die zijn bijna allemaal groter dan 1 mb.
Hier komt nou net het probleem, met een 56k modem duurt het een eeuwigheid om die allemaal te uploaden.
En ja potje* heb ook bij serious gevraagd naar eventueel andere providers die ongelimiteerd zijn qua beschikbare ruimte betreft.
Enkel om de reden dat ik er bij xoom natuurlijk altijd afgeflikkerd kan worden (weet niet hoe moeilijk ze daar doen over de ruimte die ik in beslag neem-binnenkort zo’n 200-250 mb).
En xoom is niet een van de snelste.
Zoek dus gewoon een manier om die covers van 1 of meer mb kleiner te maken want anders heb ik straks 1000 mb nodig.
Kan al wel aan de gang met de tips die ik hier gekregen heb.
Sta natuurlijk open voor andere tips en trucs.
Thanx

Meld je aan met je covers bij www.coveruniverse.com , kun je ook geld mee verdienen

Nee, het is niet mijn site, maar het concept wat daar opgezet is bevalt me wel, vandaar dat ik die site wat vaker noem

Da_Taxman

Zoek naar ACDSee. Klik op de prent en rechterklik. Kies convert en dan jpg en dan zal het zo’n 120-170 kB zijn voor een prent met een hoge resolutie.