Hoe kan ik deze cue file toch branden?

vbimport

Hallo Freakers,

Ik heb net alle rar files uitgepakt met winrar en heb ook keurig netjes de bin en de cue file, maar als ik de cue file wil laden met cdrwin dan krijg ik zo'n popup schermpje en dan geeft ie het volgende aan : Error Invalid CUE SHEET command at line 1 unable to find or open file.

Nu heb ik met kladblok de cue file geopend en dan staat er dit :
FILE "C:\CDRWINXX.BIN" BINARY
TRACK 01 MODE2/2352
INDEX 01 00:00:00

Tevens heb ik het met fireburner geprobeerd, daar heb ik dus ook gewoon import tracks from cuesheet gedaan dan naar het mapje waar die staat vervolgens aangeklikt en op openen geklikt maar dan krijg ik ook een extra schermpje waarin fireburner het volgende aangeeft : CDRWINXX.bin not found please specify location.

Ik snap er niets van omdat de bin file in hetzelfde mapje zit zoals altijd als ik een cd brand.

FILE “C:\CDRWINXX.BIN”

de bin file moet onder deze directory aanwezig zijn anders krijg je dus die error… als je de cue file en bin bij elkaar staan, kun je in principe altijd de path weg laten, dus in dit geval c:\ de cue zal de bin dan gewoon vanuit dezelfde folder laden (alles in cdrwin)

Okee maar wat moet ik nou doen ???

de cue file editen en C:\ weglaten… de bin file moet zich dan wel in dezelfde directory bevinden (of in de root in dit geval)

je kunt even controlleren of het wel een geldige ‘bin’ is… Met WinIso de BIN file openen

Waarschijnlijk is het probleem dat de cuefile nu een standaard cuefile is ik weet niet wat je gedowload hebt en hoe de originele .bin file heet maar probeer maar eens van FILE "C:\CDRWINXX.BIN dit te maken
FILE "C:\Naam van Binfile.BIN

gewoon de .bin file in het venster van fireburner slepen

raar dat iemand hier al zo lang rondhangt en dit niet weet ma ja.

gewoon de bin file uitpakken met isobuster of deamon tools en burnen die handel (cue file heb je niet nodig)

Originally posted by RaSta

gewoon de bin file uitpakken met isobuster of deamon tools en burnen die handel (cue file heb je niet nodig)

Ik denk dat dit toch wat meer werk is dan de andere oplossing die gegeven is. Nm gewoon ff de cue in notepad openen en wijzigen! :smiley:

Bedankt freakers, opties genoeg nu :slight_smile: