Hoe kan ik aanvallen op m'n pc vergelden?

vbimport

Eerst werkte ik steeds met atguard, nu ik m’n pc geherinstalleerd heb gebruik ik norton internet security, deze geeft steeds aan als er aanvallen op m’n pc zijn, ik heb dus ook ip adressen, hoe kan ik deze gasten het beste terugpakken ?

Wie kan me hier bij helpen ?

smijt gewoon die shit eraf !!!
waarom heb je da eigenlijk nodig ???

Simpel en toch leuk: Je gebruikt het prog. icq war 2000 (www.blackcode.com), daarin zit een optie om ip’s te scannen op uin’s (dus icq-members).
Aangezien icq erg populair is en de meeste “aanvallen op je pc” tegenwoordig door kinderen gedaan worden met doodsimpele progs, die dus denken dat ze aan het “hacken” zijn (lamers :wink:
Als je zo’n icq nummer gevonden hebt dan ga je die gozer gewoon effe aan je contactlist toevoegen. Hij zal dan wel gaan vragen wie wat waar hoe en wanneer (>>>verzin maar wat (vriend van nicht van broer blablabla). Je gaat dus gewoon wat ouwehoeren, >>>probeer vrienden te maken :wink: Lukt dit, dan vraag je zijn echte naam of zo met een smoes.

Nu komt het leuke gedeelte: Men neme een telefoonboek, men zoekt naam op…en dus adres enz. >>> Stap in je auto, vergeet die honkbalknuppel niet, bel aan bij de betreffende persoon>>>>>>> BAM KLATS BOEM MEP KNAL BENG !!!klaar is kees!

Whahahahahahahahahahahahahahahahahaha

(deze reply zou beter hebben gestaan onder de onzin topic op general chat :wink:

Goed idee drjolo , alleen in dat progje zelf zit een virus (trojan), dus toch maar niet gebruikt.

En misschien hoort deze vraag ook niet op serious Q&A, close hem anders maar.

Ik heb er verder ook geen last van, zullen inderdaad wat kids zijn, maar toch zou het lachen zijn, als je hen nu echt goed hard terug zou kunnen pakken.

AtGuard + BlackIce!

Daarna komt ‘niemand’ er meer in!

Virus? Trojan? Ik heb het effe gescand met nieuwste norton en inocatel of zo, maar niks mis mee. Misschien heb je een andere versie??? Ik kan je mijn versie wel mailen als het moet…

Bedankt drjolo, maar is niet nodig, ik ga er verder niet meer veel aandacht aan besteden.

( hoewel, misschien ff ip nummer plaatsen ? )

Voor de liefhebbers:

Remote address,service is (212.187.78.118,21227)

En nu stop ik er echt mee.

Trouwens, het grootste deel van de gemelde aanvallen zijn vaak geen echte aanvallen, maar simpele scans die niet als doel hebben om jouw computer echt aan te vallen. Dus dan zou zo’n vergeldingsactie nergens op slaan. Je moet niet te snel denken dat je werkelijk aangevallen wordt, dat gebeurt niet gauw.