Hoe erg zuig jij?

vbimport

Kijk,

als ik zo eens op dit forum rond kijk, en dan bedoel ik ook KIJKEN, want forums zuigen, dan zie ik toch een partij zuigende mensen.

En nu is mijn vraag, hoe erg zuig JIJ!

En nu zal iedere 13 jarige wel komen met :
Jij zuigt zelf!
of
Jij zuigt nu helemaal want je zegt dat forums zuigen en je post er zelf !

Nah, dat hoeft dus niet meer, ik maak dus een uitzondering voor 1 keer om de zieke geest achter het forum idee te krijgen…

Dus post 1 keer en het is voorbij,
HOE ERG ZUIG JIJ?

Mmmm Op een schaal van hoeveel 1 tot 10 ?

1 Je zuigt HELEMAAL NIET

10 Je doet nix anders als zuigen

zoiets bedoel je ?

Volgens mij heb jij een 10, want ik vraag niet of je een schema wil maken voor een zuig-o-meter ofzo, ik vraag hoe erg JIJ, dus JIJ die post, zuigt…

zucht

Je had er een poll van kunnen maken…

Maar ja, ik zuig enorm zoals jij het zegt…
Het kan een zielige bezigheid zijn hier op het forum, maar dat is de hele avond aan de bar hangen ook…

Een stel van die mensen die het nodig vinden om allerlei (domme) vragen te stellen en natuurlijk de hulpvaardige mensen die proberen om daar toch zo goed mogelijk een antwoord op te geven.

En dan heb je nog een vage groep mensen die het nodig vindt om te pas en te onpas ellenlange verhalen te schrijven met een hoog moraliteitsgehalte en doordrenkt van hun eigen mening :wink:

Nee, je kunt hier maar beter wegblijven en een echt sociaal leven leiden, met echte mensen die je kunt aankijken als je iets zegt of als zij iets tegen jou zeggen…

Dus op de schaal van 1 tot 10, met 10 als hoogste kwalificatie als opperzuiger schaal ik mezelf toch wel in op een 8,5 :wink:

Kijk ik kan me natuurlijk wel meteen een 10 of een 20 of een 30 geven maar als je dat niet in een context plaats is dat vrij zinloos.

zucht

Originally posted by DynAMikE

En nu zal iedere 13 jarige wel komen met :
Jij zuigt zelf!
of
Jij zuigt nu helemaal want je zegt dat forums zuigen en je post er zelf !

Agh ik ben lekker toch ouder nanananana. Maare ik zuig hard zo goed? :slight_smile:

Dus jij (DynAMikE) vraagt hoeveel ik zuig?

Ik zuig totaal niet natuurlijk. Wat denk je dan? Dat ik zelf zeg dat ik zuig?
(Als je zuigt ben je toch slecht?)

Tsss.

als ik zo eens op dit forum rond kijk, en dan bedoel ik ook KIJKEN, want forums zuigen, dan zie ik toch een partij zuigende mensen.

He toch! Vervelend voor je.

Wat een wasige vraag zeg! Maar op de zuig-o-meter scoor ik denk ik toch wel een 8 ofzo!! maarruh DynaMike hoe erg denk je dat jezelf zuigt?!??! :slight_smile: Want het zuigt wel heel erg om te vragen hoe erg dat iemand zuigt als ie zelf ook zuigt om zo een ontiegelijke zuigende vraag te stellen! snap je :):slight_smile:

zuig ze :slight_smile:

ik zuig me helemaal rond of vierkant ken ook wel eens gebeuren zolang er maar gezogen wordt

Originally posted by Da_Taxman
[B]Je had er een poll van kunnen maken…

Maar ja, ik zuig enorm zoals jij het zegt…
Het kan een zielige bezigheid zijn hier op het forum, maar dat is de hele avond aan de bar hangen ook…

Een stel van die mensen die het nodig vinden om allerlei (domme) vragen te stellen en natuurlijk de hulpvaardige mensen die proberen om daar toch zo goed mogelijk een antwoord op te geven.

En dan heb je nog een vage groep mensen die het nodig vindt om te pas en te onpas ellenlange verhalen te schrijven met een hoog moraliteitsgehalte en doordrenkt van hun eigen mening :wink:

Nee, je kunt hier maar beter wegblijven en een echt sociaal leven leiden, met echte mensen die je kunt aankijken als je iets zegt of als zij iets tegen jou zeggen…

Dus op de schaal van 1 tot 10, met 10 als hoogste kwalificatie als opperzuiger schaal ik mezelf toch wel in op een 8,5 :wink: [/B]

ik sluit mij daar bij aan

:slight_smile: wat een thread zeg!

ZUIGEN moet je LATEN doen :slight_smile:

tot nu toe heb ik maar 1 niet zuigende aap gezien…

de rest van jullie zuigt toch echt wel…

Btw. die niet zuigende aap ben ik

jij bent wel heel errug wanhopig om je posts omhoog te krijgen he ?

Originally posted by djrolo

yep:):slight_smile:

Originally posted by djrolo

Sluit ik me ook bij aan :slight_smile:

Originally posted by whatever
jij bent wel heel errug wanhopig om je posts omhoog te krijgen he ?

Dynamike Roels!!!

Maar ja, dan moet je een beetje op IRC rondhangen he :wink:

Originally posted by DynAMikE
[B]Kijk,

En nu is mijn vraag, hoe erg zuig JIJ!

[/B]

Ik zuig niet…maar als ik zo rond kijk…is het net een orgie…wind je dat een beetje op of zo ?

Niemand zuigt zo hard als redfoxert op irc…