Hoe een HP 8100 kapot te krijgen?

vbimport

subtiel wat rommel (takjes paperclips) in de lade steken en toedoen en ff schudde dan verder werken en hope dat alles kapot knalt

of de lade kapot maken kan ook, lade open pc bak van tafel stoten = kapot

Ik heb op’t werk een HP 8100 cd-schrijver.
Zoals jullie wel weten is dit echt een kl*teschrijver.
Nu wil ik op een deftige manier (dus zonder dat het al te veel opvalt (laten vallen van’t 12de verdiep, hamer gebruiken) deze laten stuk gaan.
Hoe kan ik dit doen?

Groetjes,
Bifidus

Zeg tegen je baas dat je het schuifje gebruikte als koffie-houder, maar dat hij blijkbaar niet bestand is tegen een ganse pot koffie?

Alternatief: doe dat schuifje open en loop er ‘achteloos’ tegen.

Ik heb er thuis zo ook eentje; kheb em geruild met mijn pa. Eigenlijk gewoon zijn plextor uit zijn pc gehaald en de hp in de plaats gestopt, maar kom, ik ben er vanaf .

Misschien even flashen zonder dat die het ziet en ondertussen de pc uitzetten. Geeft ook leuke resultaten Of doe d’r eens een cd in met gaten --> zo komt de laser in contact met materiaal waar die niet zo blij mee is. Of doe er gewoon eens wat in wat je wel leuk lijkt; pindakaas, suiker, water (een hele goeie).

Genoeg oplossingen te bedenken.

Leen hem een dagje uit aan mijn Zwager
die krijgt zelfs roestvrij staal stuk.
Werkt zeer goed bij mij.

cd er in proppe met wat papier aan de data kant en dan laten schrijven komt er ook nog eens een mooien fik pc kapot en brander en zeg je tegen je baas nou ze konden niet samen werken misschien moet er wel en plextor in en een 800mhz die werken wel goed samen.

Hier zal je wel een idee vinden, vernietig ineens gans je PC en vraag aan je ‘baas’ gewoon een ganse nieuwe: http://www.dansdata.com/sbs3.htm
Grtz

Haal hem er gewoon helemaal uit, ga naar je baas en zeg: ik weet niet wat er gebeurd is
volgen mij is ie opgelost.

Portje*

Zet dat schakelaartje van de voeding op de achterkant naar 110V. Kan je lachen…

Met dat schakelaartje omzetten knal je alleen je de zekering van je voeding ermee uit! Dat met die firmware is wel een goed idee! Gewoon die writer flashen met firmware van Philips ofzo, gegarandeerd stuk!

Wat ook werkt: steek als de computer aanstaat en het laatje open is een brede schroevendraaier erin en ga met deze langs de print totdat er iets kortsluiting maakt!

Greeeeeeeetzzzzzzzzzzzzz

Mijn buurjongentje van twee er even mee laten spelen : hij voert alle apparatuur in huis koekjes dus dat gaat dan in de trant van UHM CD R HONGER??? ! koekje erin en klaar ben je Zoiets ??

Hellooo,

Ik ben dus naar “de baas” geweest, en ff wat bullsh*t verteld, en zie, ik mag een nieuwe cd-schrijver bestellen (spijtig genoeg, moet het een HP zijn - aandelen weet je wel

zie ook: http://www.cdfreaks.com/ubb/ubb/Forum12/HTML/003403.html

Groetjes,
Bifidus