Hoe Dom Te Doen Met Carlo Vaesen in 13 Stappen

vbimport

Namens de fanclub van [DEAM] hebben wij besloten om Carlo Vaesen eens duidelijk te laten maken dat [DEAM] niet alleen iets tegen hem heeft…

1. Noem je eigen Carlo Vaesen.
  2. Doe alsof je veel weet terwijl je niets weet.
  3. Stel vragen zonder er zelf naar te zoeken.
  4. Spam het forum van cdfreaks zo erg dat je word uitgebokt.
  5. Probeer de ultieme koele gast [DEAM] te kopieren, door zijn tandenborstel truc te gebruiken.
  6. Probeer in je 1tje heel cdfreaks om te lullen tegen deam.
  7. Plaats 100 topic met covers te zoeken terwijl er sites zoals coveruniverse.com. mega-search.net etc bestaan.
  8. Typ je topic’s in een irritant belgisch accent >> wur.
  9. Plaats topics om andere mensen andere mensen je topics te laten vertalen omdat je zelf geen engels kunt >> http://www.cdfreaks.com/forum/showthread.php?threadid=25594
  10. Probeer de beste threads te laten sluiten >> http://www.cdfreaks.com/forum/showthread.php?threadid=25692
  11. Maak een grap over een gum die niemand snapt(Typsich belgisch)
  12. Als je eigen nie verbeeld dat je iets bent ben je ook niks.
  13. Proberen dom te doen, terwijl iedereen weet dat je dom bent (typisch belgisch)

========================
PS. Deze topic wil niet zeggen dat we iets tegen Carlo hebben, maar dit komt er van als je zo’n topics over [DEAM] plaats, aldus de voorzitter van de [DEAM] Fanclub: Mr. [DEAM] himself.

Greetz,
The [DEAM] Fanclub

[Deam] rulllllllllz, thats all i gotta say!!

gaan we vervelend doen !!! ???

nee

Ghehehe lol , en ik denk dat als er mensen met aanvullingen zijn, RMX graag de post edit en er een nummertje 14 bij plaatst :).

Originally posted by carlo vaesen
gaan we vervelend doen !!! ???

vervelend??? volgens mij (en met mij denk ik vele) ben jij degene die af en toe wel eens vervelend kan zijn, om het maar ff subtiel te zeggen :smiley:

allé dan ik zal stoppen met domme topics

maar iedereen mag toch zijn vraagjes stellen
iedereen heeft zijn problemen
die misschien voor een ander
nog te simpel zijn
doei
en nogmaals bedankt iedereen
om jullie tegen mij op te zetten !!!

Bedankt fanclub dit is dé support die ik nodig heb… achja wat wil je met 10000members :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Originally posted by carlo vaesen
[B]allé dan ik zal stoppen met domme topics

maar iedereen mag toch zijn vraagjes stellen
iedereen heeft zijn problemen
die misschien voor een ander
nog te simpel zijn
doei
en nogmaals bedankt iedereen
om jullie tegen mij op te zetten !!! [/B]

doei? je gaat toch niet weg??? :eek:

plieees blijf, dan hebben wij ook nog een lolletje :smiley:

Dit forum is misschien wat voor jouw Carlo: http://www.helpmij.nl/forum/ :smiley: :slight_smile: :wink: :stuck_out_tongue:

Greetz
Mess

En dan heeft Taxman of MP|3 niet eens een fanclub !? :stuck_out_tongue:

Originally posted by DoMiN8ToR
En dan heeft Taxman of MP|3 niet eens een fanclub !? :stuck_out_tongue:

wij zijn 1 grote fanclub, voor alle admins/modederators/site builders/bot masters en weet ik wat er nog meer met deze site te maken heeft.

en natuurlijk 1 grote fanclub voor elkaar :cool:

CDFREAKS!!!

yessss
Ben toch niet de enigste :slight_smile:

pas op he RMX
Geen Belgen uitmaken!!!
Ik zeg ook niets over Nederlanders (vallen best mee)

Hohoho, ik zei nog ik heb ze nie verzonne :slight_smile: sommige dan… Ik heb ze alleen gepost, heb ze van IRC kanaal #wlbdc gehaald :wink:

Sorry hoor na een paar maanden weg te zijn geweest volg ik het allemaal niet zo erg meer.

Maar het doet goed dat het gros van de namen me vaag bekent voor komen…

Sorry hoor na een paar maanden weg te zijn geweest volg ik het allemaal niet zo erg meer.

Maar het doet goed dat het gros van de namen me vaag bekent voor komen…
: WELCOME BACK!!

Hohoho, ik zei nog ik heb ze nie verzonne sommige dan… Ik heb ze alleen gepost, heb ze van IRC kanaal #wlbdc gehaald

Jaja :wink:
IRC ruleerd #cdfreaks
#WLBDC
#nof
#musicfreaks
#nl3gta

als we eens een fanclub opstellen
tegen mij ( lolz)

da is nie zo moeilijk :wink:

Mij werd ook g evraagd te reageren, dus dan luister ik maar he :wink:

Ik denk dat ik in eerdere postings al heb laten merken hoe ik erover voel. Mensen helpen doe ik graag en besteed daar best wel veel tijd aan, denk dat bijna iedereen dat hier wel kan beamen.

Waar ik wat meer moeite mee heb is dat sommige mensen klakkeloos een vraag dumpen op dit forum zonder zelf even na te denken of zelf de moeite te nemen om te zoeken, er is niet voor niets een zoekfunctie op dit forum.

Mensen die echt helemaal nieuw zijn op dit forum zullen nog niet alles weten, hoe het hier zo’n beetje gaat, waar de zoekfunctie zit en hoe dit precies werkt. Voor deze mensen heb ik alle begrip en over het algemeen ook wel het geduld om de dingen uit te leggen.

Maar onze Carlo hier die komt toch al geruime tijd op dit forum, getuige de 400+ postings die hij heeft. Daarom verwacht ik van Carlo meer dan hij tot op heden heeft laten zien. Sommige vragen zijn zo onnodig en al helemaal om er iedere keer een nieuwe topic voor aan te maken dat het me begint te ergeren. Ik begrijp best dat hij niet alles weet en dat hij het wil leren en soms te lui is om even te zoeken (had ik vandaag ook toen ik belastingaangifte moest doen, te lui dus dan bel ik de gratis belastingtelefoon, dat zij het uitzoeken).

Maar bij onze Carlo hier is het niet een keer hij te lui is om zelf te zoeken, maar het komt zo over dat het bijna iedere keer raak is. Dit wekt bij mij en zo te zien ook bij andere mensen irritaties op, zodat op een gegeven moment gewoon alles fout is. Dit is gewoon zonde, want als je het wat rustiger aan gedaan had en wat vaker zelf de moeite had genomen om te zoeken dan was het nu waarschijnlijk niet zover gekomen en dan hadden mensen nog steeds de wil gehad om je af en toe te helpen.

Persoonlijk vind ik dit soort spelletjes van topics om elkaar in de zeik te zetten beetje kinderachtig en niet nodig, maar kan het wel begrijpen. Ik heb er voor gekozen om de komende week geen aandacht te besteden aan je topics Carlo, ik geef je een week om te laten zien dat je het wel kunt. Als je na deze week hebt laten zien dat je zelf in staat bent om dingen uit te zoeken en ook zinnige reacties op andermans postings kunt plaatsen dan zal ik langzamerhand weer proberen te helpen als dat nodig mocht zijn.

Nog enkele algemene tips voor jou en ook voor beginnelingen:

[ul]
[li]Er is een zoekfunctie binnen dit forum, rechtsboven in. gebruik deze functie om te kijken of dezelfde vraag niet al gesteld is of dat je informatie uit eerdere topics kunt halen waarmee je jouw probleem kunt oplossen of vraag kunt beantwoorden (ik denk dan ook aan de vele links die gepost zijn)
[/li][li]Als je covers zoekt of een crack of een serienummer, kijk dan eerst op de bekende sites zoals http://astalavista.box.sk, http://www.coveruniverse.com of een van de vele andere grote sites (links kun je vinden door de zoekfunctie te gebruiken)
[/li][li]Denk eerst even na voordat je een reactie plaatst of deze wel toepasselijk is voor het onderwerp en of deze iets (nuttigs) toevoegt aan de discussie (dus simpel opmerkingen als “Plextor roels” mogen wat mij betreft achterwege blijven, ondanks dat het gewoon hartstikke waar is :smiley: (probeer een beetje te onderbouwen als je iets zegt, waarom vind je dat)
[/li][/ul]
Ik denk dat ik in grote lijnen wel gezegd heb wat ik wilde zeggen. Denk eerst voordat je handelt, dit kan je veel ellende besparen :wink: