Hoe Divx------------->Vhs?

vbimport

Hoi, weet er al iemand hoe je Divx kan overzetten naar VHS met een Real Magic Hollywood Plus mpeg-kaart? DVD’s en VCD’s lukt me wel met de DVD Control van Real Magic maar ik krijg het signaal van Divx niet overgezet. (En Macrovision is ook al uitgeschakeld)

Mij lijkt hetzelfde als vcd’s of dvd’s.
Van je kaart naar de video…je zegt dat macro is uitgeschakeld dan zou het toch moeten lukken lijkt me.
Wat ik wel eens had bij een normale dvd speler is, dat het uitgangssignaal een 60HZ signaal was.
Dit is te bekijken op een tv maar opnemen ging echt niet.

aangezien het niet mogelijk is om divx af te spelen met je decoderkaart is het ook niet mogelijk om divx te bekijken op een gewone tv op op te nemen op vhs.
De enige manier is (en zo doe ik het) is een videokaart aanschaffen met een tv-out en zo je divx-films bekijken op je tv en dan kan je ze opnemen.
Wat je ook kunt doen is als je liever geen videokaart met tv-out wil kopen en je hebt veel plaats op je harddisk is je divx-films omzetten naar mpeg. Als je dat gedaan hebt dan kan je decoderkaart dit formaat wel lezen en dan kan je de tv-out gebruiken van die kaart.

met welk proggie kan je het beste divx omzetten naar mpeg zodat het naar vhs kan worden overgezet? En wat zijn de instellingen??