Hoe? de gamepad is aangesloten maar werkt niet volledig

vbimport

Mijn zoons hebben gamepads gekregen van Sinterklaas, Firestorm dual analog 3 en logic 3 pc usb gamepad, plug en play.
Maar als de pad in de usb ingang zitten reageert een cd-rom spel wel in het keuze menu maar als de auto’s van start gaan reahgeert er niks meer op de gamepad.
In het configuratiescherm, spelbesturingen werkt de gamepad correct.

Wie kan mij ('t is wel duidelijk, blond…) uitleggen wat we verkeerd doen.
Moet de muis en/of toetsenbord ontkoppeld worden??
De jongens willen graag racen en andere actie-spellen spelen, van cd-rom en online.
Wie kan me helpen??

Ook al doen de gamepads het prima in windows, je zult in de game ondersteuning moeten hebben voor die gamepads. Met andere woorden: Je dient in de game zelf in te stellen dat je gebruik maakt van een gamepad. Kijk daarom altijd eerst in de handleiding van het spel of het wel gamepads ondersteund.

Hier nog wat ondersteuning voor de Thrustmaster Firestorm Dual Analog 3: klik hier

[QUOTE=Mr. Belvedere;2472369]Ook al doen de gamepads het prima in windows, je zult in de game ondersteuning moeten hebben voor die gamepads. Met andere woorden: Je dient in de game zelf in te stellen dat je gebruik maakt van een gamepad. Kijk daarom altijd eerst in de handleiding van het spel of het wel gamepads ondersteund.

Hier nog wat ondersteuning voor de Thrustmaster Firestorm Dual Analog 3: klik hier[/QUOTE]

In het lees mij bestand staat; gamepad aanbevolen.
Kunt u mij vertellen hoe ik de gamepad in kan stellen?
tis voor mij nieuw! bvd

Het instellen van de gamepad voor in een bepaalde game, hangt vanzelfsprekend af van de game. Kijk in de handleiding van het spel hoe deze dient te worden ingesteld of hoe men deze kan selecteren. Het kan ook prima zijn dat een bepaalde game slechts een select aantal merken gamepads ondersteund. Neem hiervoor contact op met de fabrikant van de game.

Het instellen van de gamepad in het besturingsysteem gaat vie het configuratiescherm (als u tenminste Windows als besturingsysteem heeft).

bedankt, het werkt!
Is de gamepad alleen voor spelletjes van een cd/dvd-rom?

[QUOTE=agnet;2472462]bedankt, het werkt!
Is de gamepad alleen voor spelletjes van een cd/dvd-rom?[/QUOTE]
hoogstwaarschijnlijk wel. Ik heb nog niet meegemaakt dat een spelletje in internet explorer een gamepad ondersteund.