Hoe crash je een Ferrari? (Pas op: shockerende plaatjes)

vbimport

Oordeel zelf

cwel maar waar is de rest van de ferarri gebleven ? Ik zie alleen de voorkant.

best onsmakelijk…:cool:

precies niet zo moeilijk :wink:

Ga je toch wel even bij nadenken.

Is het mn vriend toch gelukt. Op de foto komen en gepost op Cd-Freaks, helaas kon hij er niet beter op :wink:

Eigenlijk mag je er geen grapjes over maken, maarja je weet hoe het gaat om 2 uur snachts… juist grapjes maken over dingen waar je geen grapjes over mag maken.

leeft ie nog ? :):slight_smile:

Alles leuk en aardig, maar ik snap niet helemaal waarom dat deze onsmakelijke foto’s gepost moeten worden. Als je onsmakelijke dingen kun je ook naar naar www.rotten.com .
Natuurlijk wordt soms geprobeerd om dmv shockerende foto’s de mensen de gevaren in te laten zien, maar ik denk dat zoiets zijn doel voorbij schiet.

Wat ik me nog wel afvraag is, of dit nou politie foto’s zijn o.i.d. Of is dit nou wat men noemt ramptoeristme? :slight_smile:

getver die vent moest wel erg hard gescheurd hebben…
wat ik me dan weer afvraag is het steeds dezelfde
vent op de foto of waren er meerdere inzittenden ?

sick

ja ok dat ziet er lekker uit :slight_smile:

eruuuug bruut man…

vind het een beetje ongepast is meer iets voor rotten
ma ja ieder zijn mening zeker

Gadver man, ik ben aan het eten…
Zou die kerel nog leven?? :slight_smile:

Hier word ik niet vrolijk van. Waarom moet dat hier gepost worden, zijn toch zat sites waar dit soort shit kunt bekijken.

mzzl

Damn, dat moet zeer doen.

Haha, Is dat Michael Schumacher, die na de GP van Oostenrijk, dooe Rubens Barichello van de weg is gedrukt???

GTZ WijB@

een woord gatver. :frowning:

man dit is zwaar laag.
zeg plaatje 8 zie ik daar kinderen staan kijken, dat is ziek.

zeg nog een vraag, hoe hard ging die lul.

:mad:

Wow ik hoop dat soldier of fortune 2 er ook zo realistisch gaat uitzien.

Dit geloof je toch niet: kijk eens naar plaatje ferrari6.jpg. Dat wat er uit die arm komt komt er bij mij niet uit. Volgens mij is dit fake. Nou ja die ferrari vast niet.