Hoe copieer ik TL47?

vbimport

geen herhaling nodig

Waarom hebben veel mensen toch problemen met het kopieren van die TL cd’s? TL cd’s zijn niet beveiligd (tenminste niet tot 46, want 47 die heb ik niet), dus kopieren met wat je wil. Persoonlijk gebruik ik CloneCD, maar NERO kan het ook en CDRWIN geloof ik ook.

Gewoon fikken die hap en klaar!

Of koop een origineel op silver, heb je altijd kwaliteit en wat kost een silvertje nou?

Greetz

Scar.
www.warezmaffia.cx

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Scarface:
Of koop een origineel op silver, heb je altijd kwaliteit en wat kost een silvertje nou?
<HR></BLOCKQUOTE>

Twee keer zoveel als een kopie

Ik krijg hem ook niet gekopieerd.
Weet iemand hoe Please

Een tl cd bevat zo op beide cd’s voor 660-670 mb aan data.
Hiervoor heb je ofwel 2 cd’s van 80 minuten voor nodig om die te branden of je kan proberen overte burnen indien je writer dit ondersteunt.
Ik zou je aanraden om een image te maken van de tl cd’s, en dan zou het normaal moeten werken.
Een image file kan je aanmaken met bvb. nero, cdrwin

Ik heb nooit problemen met twilight maar nu met 47 gaat het niet ik maak altijd een image en dan branden met cdrwin maar nu gaat het niet.

Hoi,

Probeer anders eens blindread om de image te maken, werkt bij mij altijd.

Rush

De meeste zullen denken komt ie weer met TCN aan zetten…

Maar met dit programma is het heel makkelijk een image te maken ( en heel snel ) en kun je de image met elk gewenst brandprogramma terug op cdr branden. Als je wilt kun je bv TL branden op een 650 Mb cdr, het programma haalt er dan automatisch dan wat af ( van de TL bedoel ik ) het is in ieder geval de moeite waard om het te proberen !!!

Ik heb nooit problemen gehad om een TL te clonen !

Succes.

ik ook niet maar 47 lukt niet

Gisteren nog een kopietje van TL47 gemaakt, gewoon met easy cd copier (easy cd creator 4.02) Geen enkel probleem !

Als je een gewone CD-drive in je computer heb zitten met een snelheid 40x of hoger en een standard brander (die wel 80 minuten (700MB) cd’s kan branden), dan kun je tl47 gewoon 1 op 1 branden met easy cd copier deluxe (Easy CD Creator 3.5) of zoals Gex aan geeft met easy cd copier (Easy CD Creator 4.02).

Daarnaast kun je ook CDRWIN (versie 3.5 of hoger, misschien eerdere versies ook al, maar daar heb ik nooit mee gewerkt.) gebruiken, hierbij is wel aan te raden om eerst een image te schrijven.

[This message has been edited by HellRacer (edited 12 May 2000).]

Precies HellRacer, ik heb dus ook op 80min cd’s gebrand, en eerst de image naar hd laten schrijven (40x lezer, plex8432 ide schrijver).

Inderdaad, geen probleem. Gewoon met NERO image maken op HD, dan branden op 80 min CD’tje of overburnen. Stelt geen reet voor…

Zelf heb ik hem nog niet ontvangen (zilver), maar als er soms een krasje op zit, dan wil het wel eens niet gelijk lukken. Maak dan eerst een Image met CDRWin en zet Error recovery op Replace. Zo doe ik het altijd en dat levert nooit problemen op…tenzij VDH het doet hehehe

waarom hebben julie het altijd over nero enzo prassi werk veel makkelijker is kleiner en doe het altijd

Sorry dat ik deze topic nog ff tevoorschijn tover, maar ik dacht vanmiddag laat ik is ff die tl47 kopiëren! En toen deed ie het gewoon nie! HUH?!?
Ik had nooit probs met tl maar 47 wel!!!

Iemand die em succesvol gekopieerd heeft zonder CloneCd? Ik gebruikte Cdrwin! Maar hij deed het nie! (Ik ga nu ff iets checken wat net plots in me opkwam! Spreek jullie laters wel!)

enne ik close m
want die arme jonge krijgt de schrik van zijn leven als ie weer mail krijgt!