Hoe copieër je een playstation cd

vbimport

Met welk programma copieër je het beste een play station cd en is het nodig om 80 min cd’s te gebruiken.
Wie kan mij helpen?

naar mijn mening kan je Het beste CDRWIN
gebruiken
je hoeft geen 80min CD te gebruiken
ik gebruik gewoon Philips 74 minuten
kijk wel ff op gamecopyworld.com of je de
Spellen moet Patchen…

Naar mijn mening het beste te gebruiken CloneCD. Of je een 80 min cd’s ligt denk ik aan de originele cd.

Gewoon Nero gebruiken.

CD Copy (image). Die setting “abort copy on read error” moet je verzetten naar “continue copying” of zoiets.

Ik weet het niet meer precies. Ik heb het lang geleden wel eens gedaan en toen werkte
het ook nog.

Hoped I helped ya…

Greetz,

Tha Sentinel

Ik begrijp niet dat iedereen Cdrwin aanraadt.
Cdrwin verneukt al mijn cds , gebruik liever
Gear Replicator of Easy Cd Pro 95!
Ze werken altijd!
Merk cdrs maakt ook geen ene flikker uit!
gebruik alleen geen No-Name cdrs!
Als er een merk op staat , is het goed!

Cu

beste is nero tegebruiken en als het daar niet mee gaat met cdrwin doen…
prgs zoals easy cd creator kan niet alle games kopieren…(mijn ervaring er mee)
en een psx game die op een 80min cd gaat moet ik nog tegen komen…

ook het merk cdr moet je opletten ook niet alle cdrs kunnen worden afgespeelt in een playstation ik zelf brand altijd op philips (de beste er voor)en mmores werken ook prima.

[This message has been edited by RDJ (edited 15 June 2000).]

Gabhead, als ik jou was zou ik nog even naar je cdrwin SN kijken. Als je een gebande invoert, kan jouw brander alleen maar onderzettertjes produceren

Met CDRWIN brand je alle psx games maar zet dan error recovery op “ignore” en read retry count op 10 dan moet het lukken.

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>
Hoe playstation cd’s kopieren
<HR></BLOCKQUOTE>
Het is wel in het engels maar 'k hoop dat je er aan uitkunt, hier staat exact in hoe je alles moet doen

[Engels mag hier niet, moet jij als admini toch echt weten!!!]

[This message has been edited by Ruff-Next_Gangsta (edited 16 June 2000).]

En natuurlijk clone cd, maar die brand alles, zonder dat je er een crack voor nodig hebt(alles?, meestal toch)

Mits je brander hem ondersteunt is dit volgens mij het beste programma samen met cdrwin voor psx spelletjes te kopieren

Gabhead, je moet geen no-name cd’s gebruiken. Die lijken het te doen maar na een paar maanden doen ze het dus niet meer.
Het is maar een tip.