Hoe brand ik Emperor Battle for Dune?

vbimport

Ik heb een probleem bij het branden van Dune. Als ik de cd gekopieerd heb. Start hij niet op, zodra de Backup cd erin zit. Zegt hij ‘‘Please insert correct cd-rom’’. Nu is het zo dat overal patches staan. Maar hoe moet ik die dan gebruiken. Hij installeerd niet eens van mn backup cd.

Alvast bedankt.:mad:

Zorg voor een nocd crack (bv van gamecopyworld) en gebruik de juiste naam voor de cd’s:
CD1 --> EMPEROR1 (installatie cd)
CD2 --> EMPEROR2 (attraidies cd)
CD3 --> EMPEROR3 (harconnen cd)
CD4 --> EMPEROR4 (ordos cd)

En dan doet 'ie het :slight_smile:

hmmmm aansteker eronder dat helpt

Kopieer m niet van het origineel maar koop hem van je erkende illegale dealer in de buurt. Niet in Sassenheim dat kon nog wel eens problemen opleveren :slight_smile:

Originally posted by jpschadde
Niet in Sassenheim dat kon nog wel eens problemen opleveren :slight_smile:

Wie of wat is er in Sassenheim dan??

Had die vraag al verwacht dus hep net ff ingescand…
…maar kreeg het plaatje niet zo 1 2 3 een beetje kleiner dus het is 269 kb …

That’s it :slight_smile: Dus nooit iemand verlinken heh… …dat kan je hier wel uit leren :slight_smile:

IK heb de gamez ( ISO ) via FTP board met cdkey gedownload. En ik heb met CDRWin gebrand maar als ik wil gaan installeren dan zei die dat ik de CD op goede CDRom moet leggen . Wie kan me helpen met dit ??? Alvast bedankt.

Ey,

OF je moet m in je andere CDrom speler zetten (writer dan denk ik :slight_smile: ?) OF je moet ff dat crackie er nog een keer overheen gooien. En zoals al eerder gezegd de goeie titels voor de cd aanhouden.

heb precies het zelfde probleem hier!! je vind overal de patches en crackes maar niet een crack om de installer te unsafen. ligt niet aan de namen van de schrijfjes.

Dus, ik heb hier 4cd’s (ISO) van deze game en ik kan er niet mee doen …!!! Heel jammer …!!! :(:(:frowning:

Welke versie heb je dan gedownload? Ik heb de diviance release, en die werkt perfect!
p.s. als je meerdere cdspelers hebt (ik heb er zelf drie cd, dvd en cdrw) dan kan het nog wel eens helpen om de game vanaf een ander station te installeren.

Ik weet het niet welke versie dat ik gedownload hebben zijn . Ik heb deze via FTP board gehaald daar staat een uitlegt en key nr. ook erbij . Die jongen heeft 4 ISO met behulp van CDRWin gemaakt en hij advies dat we deze game ook met CDRWin gaan branden en dat heb ik ook gedaan maar werk niet , er verschijnt 1 error melding dat ik de CD in de goede CDRom moet leggen . Ik weet niet meer wat ik moeten doen nou .

Ik heb 1 SCSI Plextor 12-10-30 writer en DVDrom van Toshiba SD-M1502 .