Hoe brand ik aparte tracks op een cd?

[qanda]This thread is about the Creative DVD±RW Dual 8x (DR8420E). Click here to see full specs[/qanda]Voor een gelegenheidskoor wil ik alleen één track van een cd branden, daarna van een andere cd weer één track. Nero is het programma om te branden. Hoe kan ik dit doen?:rolleyes:

Je moet dan alle tracks naar de harde schijf rippen (kan met bv nero of eac) En dan de tracks selecteren in nero en branden.

Volgens mij kan Nero het ook door telkens de track te selecteren van de CD in de Audio CD tab. Nero vraagt dan iedere keer om de volgende CD als het nieuwe nummer aan de beurt is.

Maar de optie van Crowley lijkt me efficienter.
Je kunt bijvoorbeeld met EAC van elke CD de audio track als WAV file op de harde schijf rippen. In Nero selecteer je dan alle WAV files die je op 1 CD wilt hebben…

Voor het branden zou je nog de pauze’s kunnen instellen tussen de nummers zodat de leden van het koor de tijd hebben om de juiste mzuiek te pakken.
Dat doe je door de tracks te selecteren in de brandlijst (behalve de eerste) en dan op eigenschappen te klikken. De eerste track moet op 2 seconden staan maar bij de rest kun je zelf instellen. De pauze komt dan aan het begin van de track.
Veel succes met het branden, instuderen en het concert.