Hoe bestellen bij CD FReaks Shop

ik heb een probleem bij bestellen bij CDFreaks Shop… als ik iets bestel, krijg ik een bankrekening nummer, maar dat nummer klopt niet volgens Rabobank-online!

Kan iemand vertellen hoe ik het wel moet doen?

DD

Bij een nummer van de postbank moet je bij de Rabobank online een P er voor zetten.

ik geloof niet dat het een postbank nummer is, want hij was daat te te lang voor…

is een bank nummer maar dan in belgie heb daar ook wat besteld heb een mailtje gestuurd en heb een rekening doorgekregen van hier in nederland gaat veel makkelijker toch scheelt weer buitenlandtoeslag

maar ik krijg geen antwoord van die gasten!

welke rekening was dat?

ik heb nu via rambours besteld, maar ik vrees dat er niets van terecht komt

Je kunt zowiezo het beste onder rembours bestellen geloof ik, overmaken naar Belgie is duur, maar dit weet ik ook niet zeker, wij fungeren slechts als tussenpersoon. Ik raad je aan om te mailen naar info@romstore.be normaal zullen zij je mail binnen een dag beantwoorden…

ik heb meerdere malen gemaild, maar niks terug gehad!

ga ik nog een keer doen!

bedankt…

PS: hebben jullie meer klachten gehad?

Ik heb ruim 2 weken geleden al cd opberg mappen besteld. Maar nog steeds niks binnen.
Maandag al gemailed hierover, maar nog niks van gehoord.
Tot nu toe dus geen goede indruk.

Ben benieuwd hoe het afloopt.

Iemand enige ervaring met hoe lang het duurt, iets opsturen vanuit Belgie?

Opsturen uit belgie zonder rembours met prior duurt 3 a 4 dagen zonder prior een week ofzo!

Ik heb even navraag gedaan,

Er is een groot probleem met de CDmappen, bijna iedereen heeft de laatste tijd CDmappen besteld en deze zijn bijbesteld, alleen is het dankzij de kerstdagen erg druk, en zijn de CDmappen nog steeds opgeslagen in een pakhuis in Engeland. Ze zijn dus verzonden maar zitten tijdelijk vast in de UK. De verwachting is dat ze er binnen een week zijn.

Romstore bied hiervoor zijn excuses aan en heeft aangeboden deze lange wachtijd bij een eventuele volgende order in 2002 te compenseren.

(Voor alle duidelijkheid, CD Freaks fungeert bij de shop alleen als tussenpersoon, het enige wat ik kan doen is navragen en zeuren voor jullie, en natuurlijk doe ik dat, want we willen het CD Freaks imago niet beschamen)

Uit voorzorg hebben we de shop ook tijdelijk gesloten om zo geen verdere problemen meer te krijgen.

Als er verder nog vragen zijn kun je het beste een mail sturen naar info@romstore.be

Rekeningnr NL:

162504470
Romstore
Rabobank Putte

Helaas zijn de CD opberg mappen op dit moment niet op voorraad leverbaar :frowning: Deze zijn wel onderweg maar ze staan vast in een engele warehouse. De verwachting is dat ze binnen een week binnen zijn!

De rest van de bestellingen zijn als het goed is helemaal afgewerkt en verzonden.

Over het betalen. Je kan ook het geld overmaken op een Nederlandse bankrekening (nummer 162504470 rabobank putte). Je moet als Nederlander natuurlijk niet gaan betalen via een belgische rekening! Dit kost namelijk zo’n 30 gulden meen ik.

De shop is op dit moment even gesloten. We zijn bezig met een grotere shop waar veel meer producten in komen (bv ook platinum, philips!!). We hopen deze shop begin van 2002 te openen! Je zult deze zeker nog gaan tegenkomen.

dankje MP :wink:

DoMiN8ToR en ik zijn weer goed bezig! More to come!!

de linkerhand weet niet eens wat de rechterhand doet…waar moet dat heen :wink:

Originally posted by Da_Taxman
de linkerhand weet niet eens wat de rechterhand doet…waar moet dat heen :wink:
.

Zolang de allebei boven de gordel zijn …

hmm, dank jullie wel voor jullie antwoord. Nu weet ik waar ik aan toe ben.

Wellicht een idee om door te spelen dat het netjes zou zijn als ze dat zelf even zouden mailen. Dan zou ik al een zeer nette indruk van het bedrijf hebben, en eerder nog eens iets bestellen.

Anwoorden op mailtjes zou ook niet verkeerd zijn :slight_smile:

Verder de reacties vanuit cdfreaks natuurlijk weer toppie :slight_smile:
Thanx!!

Ik had het nog niet geschreven en koud een halve dag later heb ik al een mailtje.

Goeie zaak :wink: