Hoe bergen jullie je cds op?

haha 1 game per maand…dan hoef je je toch helemaal geen zorgen te maken over de ruimte:)

Om ff een voorbeeld te geven, op de bank staan nog een paar honderd cd’s op me te wachten, naast de pc’s hiero ook een paar van die hoge stapels en op de stereo ook 2 stapels want die rekken puilen ook al uit! :wink:

Originally posted by Wookie
Om ff een voorbeeld te geven, op de bank staan nog een paar honderd cd’s op me te wachten, naast de pc’s hiero ook een paar van die hoge stapels en op de stereo ook 2 stapels want die rekken puilen ook al uit! :wink:

hmm dat kom me erg bekend over zo erg is het bij mij ook al en er komen alleen nog maar stapels bij

ik moet zelfs gaan verhuizen…en zeker als ik strax ook nog es ADSL thuis heb :wink:

Originally posted by -=HeadLesS=-

D sja en dan kun je moeilijk alles bijhouden als je tenminste ook nog een wijfie hebt om zoet te houden en wat andere dingen…

Vertel eens over die andere dingen; nog wat reservevriendinnen op voorraad?

hehehe…nee ik ben door me reserves heen zeg maar :wink:
maar uhh als je nog opzoek bent naar een lekkere chick http://www.12move.nl

lopen genoeg 13jarige rond daar hoor :smiley: lol

Op spindel zuigt, jewel cases kan ik krijgen voor 10 befkes per stuk, weet iemand goedkoper ?. Waar kunt ge van die mapjes voor 3 cd’s kopen ? Lijkt me wel de beste oplossing voor mijn 30 games per maand.

die jewelcases met dikte van 1 doosje, waar 3 cd’s in kunnen, (2 in inzetstukje en 1 in back)heb ik alleen op pc beurzen gezien<<–handig voor Encarta en zo…

Dit ziet er eigenlijk nog best aardig uit vinnik zelf :slight_smile:

ik kijk al uit naar lijstje met titels

Ik heb ze gewoon in een cd-rek zitten. En de rest liggen ergens op een stapel in m’n burokastje.

Originally posted by Misha
die jewelcases met dikte van 1 doosje, waar 3 cd’s in kunnen

Die kun je ook wel kopen bij opus… 11,00 voor 10 van die doosjes dus dat is niet zo duur lijkt me zo :smiley:

hahaha zo te lezen zijn we echt allemaal net zo erg
met overal stapels cd tot aan het plafond…
ik zal het tegen mn moeder en mn vriendin zeggen
want die zeggen altijd dat ik er altijd een ongeloofelijke
rotozooi mee maak met al mn stapels cds…
blij om te horen dat ik niet de enige ben…

De optie die mijn collega gebruikt staat er nie tussen: Zonder opschrift en hoesje op de grond rond slingeren.

Is funest voor de lees-laag, maar daar zit hij niet mee.

geen tijd voor alles mooi op te bergen strooi ze maar in het rond heb daar speciaal een kamer voor

quote: in wanorde zit orde in