Hoe bergen jullie je cds op?

vbimport

vroeg ik me toch af…
ben ik de enige hier die voor alle cds netjes een hoesje print ?
de meeste cds heb ik namelijk gewoon om te verzamelen en dat is veel mooier in een jewel case met een mooie cover eromheen…

Je bent een optie vergeten namelijk in een gewone jewel case zonder cover. Die gebruik ik namelijk. Dat is het goedkoopst :smiley:

Gewoon op 'n spindel he, ieder cdtje een nummer geven en opbergen die bende…

Nee hoor het goedkoopst is op spindel.
Maar ik gebruik er mapjes voor. Kun je netjes opbergen in je kast als boeken. En je kan ze makkelijk meenemen en het is overzichtelijk :). En die dingen gaan niet zo snel kapot die jewel cases breken altijd af of er komen scheuren in enzo.

Originally posted by Pyromaniac
Je bent een optie vergeten namelijk in een gewone jewel case zonder cover. Die gebruik ik namelijk. Dat is het goedkoopst :smiley:

doe ik ook :slight_smile:

Ik heb ze gewoon her en der over de tafel liggen. Alleen ‘belangrijke’ cd’s gaan in een hoesje

Kun je er ook een optie bijzetten, Zonder hoes, alleen de cd op een stapel meestal nog zonder iets er op geschreven. Hier is ut echt een puin zooi

Zo kheb wat opties toegevoegd… zoals gevraagd… en eentje naar mijn eigen inziens, situatie :slight_smile:

Ik gooi ze allemaal op een hoop en steek ze in de fik :slight_smile:
Dat is pas Burnen, met een super Speed…

Originally posted by whatever
Nee hoor het goedkoopst is op spindel.
Maar ik gebruik er mapjes voor. Kun je netjes opbergen in je kast als boeken. En je kan ze makkelijk meenemen en het is overzichtelijk :). En die dingen gaan niet zo snel kapot die jewel cases breken altijd af of er komen scheuren in enzo.

Ik beloof je: Wanneer dat gebeurt ben je blij dat je weer plek hebt voor een nieuwe app/game. Zo gaat dat namelijk met inet. Minstens elke maand een nieuwe game. Dus die ene van 1 maand terug kan de deur uit. Op een paar na natuurlijk… maar met bewijs van spreken…

Originally posted by Totibbs
[B]

Minstens elke maand een nieuwe game. [/B]

WOW dat zijn er wel heel erg veel :smiley:

ik heb ze dus bijna allemaal mooi geprint in jewel case
op een paar (200) na die moet ik nog ff labelen en een jewel case voor zoeken…
maar elke maand een game is niet veel hoor krijg er elke
maand een hele berg ik speel er daar misschien maar eentje van een paar uur en dan heb ik er al genoeg van. dan is het alleen nog maar mooi om in m`n rek te zetten :slight_smile:

Alleen op een gegeven moment krijg je het probleem dat alle rekken en kasten etc vol zijn… op dat punt ben ik dus beland :wink:

jeps maar dan koop ik gewoon weer nieuwe rekken
al ben ik nu weer op het punt beland dat èr op mn kamer geen plaats meer is voor meer rekken maar denk nu dat ik mn rekken dan maar boven elkaar ga maken

Originally posted by Dee-ehn
Alleen op een gegeven moment krijg je het probleem dat alle rekken en kasten etc vol zijn… op dat punt ben ik dus beland :wink:

Hehe! ikke al weer een tijdje terug op dat punt beland, maar heb er nog niks aan gedaan dus de stapels op de computers, naast de computers op de stereo begint drastische vormen aan te nemen waarvan je zou denken dat als het eens hard zou waaien binnen… hehe! :wink:

ik heb ze voor lange tijd in cdkaftjes gestoken

ik koop alleen originele cds 2 9.52%

ben benieuwd wie die mensen zijn:)

Tax en… ?

Originally posted by Totibbs
[B]

Ik beloof je: Wanneer dat gebeurt ben je blij dat je weer plek hebt voor een nieuwe app/game. Zo gaat dat namelijk met inet. Minstens elke maand een nieuwe game. Dus die ene van 1 maand terug kan de deur uit. Op een paar na natuurlijk… maar met bewijs van spreken… [/B]

Ik vindt het altijd zonde als die jewel cases kapot gaan. Die krengen kosten me toch 45 cent per stuk. Daarom ben ik daarook van afgestapt en alles in mapjes gaan doen ziet er veel netter uit en neemt minder ruimte enzo in.

En bij gaan er nooit orgineel gebrande cds uit. Ik verzamel die dingen :slight_smile:

Originally posted by xian
vroeg ik me toch af…
ben ik de enige hier die voor alle cds netjes een hoesje print ?
de meeste cds heb ik namelijk gewoon om te verzamelen en dat is veel mooier in een jewel case met een mooie cover eromheen…

Als je een paar jaar de tijd hebt en printer of 3 enne een cartridge of 40 dan mag je mijn collectie cd’s wel ff van mooie covers voorzien :wink:

Enne als je toch bezig bent…ff archiveren aub…

Wie bied zich aan om alles netjes te archiveren middels een database???

in de buurt van utrecht…ik heb veeeeeeeeeeeeeel
gamez/appz/films/mp3…:wink:

enne Totibbs…1 hele game per maand??? D8 meer aan paar gamez/appz/films per dag… :smiley: sja en dan kun je moeilijk alles bijhouden als je tenminste ook nog een wijfie hebt om zoet te houden en wat andere dingen…

Ik doe bijna alles in paper sleeves en in een grote doos :slight_smile: Goeie games en DivX krijgen een cover. De warez komen in een jewel case zonder cover per 2 :slight_smile:

Dat is voor mij de beste manier omdat ik niet zoveel ruimte heb :frowning: