Hoe ben je op CD-Freaks geraakt?

Ik ben op CD-Freaks geraakt door een link in iemands sig. (van DFF) jullie?

dit ter ere van mijn #1000e post :slight_smile: en het is geloof ik nog nooit gevraagd :slight_smile:

'k heb eigenlijk geen idee :confused:

Ik kwam hier toen CDFreaks nog op html draaide (Lang geleden)
Toen gingen ze over naar php versie. Ik kwam er voor de cracks en sindsdien niet meer weggegaan. :slight_smile:

Edit:

Ow fok da was de vraag nie…
Uhm zoeken op cracks :slight_smile:

Via een kennis dat was nog in de tijd dat cdfreaks ook over twilights(ik weet het ik schaam me erg diep!!)enzo poste doen kwam ik hier.

Afgelopen jaar mailde domi me of ik wou helpen met newsupdaten en zo doende kwam ik weer op het irc kanaal terecht waar ik nu niet meer weg tebranden ben hehehehe.

Ik ben hier door een vriend beland een jaar of 3 geleden en sindsdien blijven hangen .

Ik ben hier via Xian beland. Tis alweer een paar jaar terug. Zowel hij als ik waren destijds bekend met CDRInfo, ewen toen nog erg rommelige en illegale site. Toen die offline ging vond Xian deze site (sterker nog, hij d8 dat dit de nieuwe naam/url van CDRInfo was). Aangezien we altijd samen op de HTS aan het netten waren, zaten we vaak op dezelfde site.

Toen ik Superweb kreeg heb ik ook maar besloten op dit forum te registreren. Toen kwam ik er echter al een half jaar ofzow, maar alleen als lezer…

En tja, ik ben ook niet meer weggegaan :wink:

Via een zoekmachine een tijd geleden toen ik naar een nieuwe verkoop adres zocht om twilight, crazy bytes, win pro enzo(met men 56K modem viel toen niet goed te downloaden) te bestellen omdat degene waar ik ze eerst van had ermee gestopt was.

Toen kwam ik hier voornamelijk voor de daelerlijst( was iets met pentagon meende ik) wat opzich altijd wel redelijk handig was en waarbij regelmatig een goede beoordeling bij stond.

Ik ben hier terecht gekomen dankzij Google. Was aan het zoeken naar kopieerbeveiligingen en hun work-arounds. Vervolgens het forum een poosje passief gevolgd. Ben actief geworden op het forum toen DynaMike van die rare dingen ging roepen… Sindsdien blijven hangen!

:smiley:

Toen ik op school tijdens de lessen informatica es ging zoeken hoe ik twilight cds kon kopieren, kwam ik via een zoekmachine hier terecht (bij copyfreaks ofzo toen da nog bestond). Dat was in eind 1999, begin 2000 ofzo :slight_smile:
Toen had ik nog geen internetaansluiting thuis :frowning:

Enkele maanden laten heb ik me dan geregistreerd met mijn 56k modempje en in augustus 2000 had ik kabel en dan ben ik es naar het gezellige #cdfreaks gegaan op ircnet, en sindsdien ben ik daar niet meer weggegaan :slight_smile:

Heb geen idee hoe ik hier terecht ben gekomen…dat is al weer eventjes terug (niet zo lang als sommigen).

Ik weet wel dat ik het forum gelijk interessant vond en dat trok aandacht van sommigen…en jullie weten allemaal waar het toe geleid heeft…hard werken en goed je best doen, dan kun je iets bereiken :wink:

vraag helemaal zelf bedacht totobbs? :stuck_out_tongue_winking_eye:

ik ben op cdfreaks gekomen via een leraar (lol he) economie van me, ik zocht info destijds over die banner proggies en hoe je die kon hacken, waarop hij me de link gaf…ben ik hem nog steeds heel dankbaar voor:)

Ik ook al een hele tijd geleden via een zoekmachine dacht ik —> toen ik nog veel lol beleefde aan de lijst met CD-dealers.

Ik heb een hele tijd mee zitten gluren in dit forum zonder me te registreren (ik schaam me nogsteeds ;)).

Nu sinds een maand of 2/3 op IRC. ook heel gezellig!

Originally posted by pietpaulusma
[B]vraag helemaal zelf bedacht totibbs? :stuck_out_tongue_winking_eye:

ik ben op cdfreaks gekomen via een leraar (lol he) economie van me, ik zocht info destijds over die banner proggies en hoe je die kon hacken, waarop hij me de link gaf…ben ik hem nog steeds heel dankbaar voor:) [/B]

“no comment” maar je moet toch wat voor je 1000e post?

voor 1111 ga ik weer plagiaat plegen :wink: maar dat zien jullie dan wel weer :stuck_out_tongue:

via een vriend die zei die lui weten bijna alles:D

Tja dat is al heeeeel lang geleden.
ik weet nog wel toen was winamp nog niet gratis.
Ik zocht toen een serial.
Ja dat mocht toen.Oh ja toen was er nog geen forum.
Er werd alleen nog maar news gepost over cracks en serials en zo.
Ik kwam laast een oude cdrom tegen met een back up.
Heb ik effe voor de gein weer eens bekeken en toen zag ik een map staan in mijn favorieten met allerlei links van de cdfreaks.
Het waren er geloof ik een stuk of 20.
En vanaf die tijd was de freaks mijn nummer een.
De forum trok mij toen niet zo ik keek meer in de nieuwsgroepen was veel sneller downloaden en later bekeek je die offline.
Ach ja die goeie ouwe tijd :frowning:

:stuck_out_tongue:

Ik kwam hier toen CDFreaks nog op html draaide (Lang geleden)
toen was de forum er nog niet eens rond het jaar 1998

ik kwam hier via een collega toen ik vragen over de computer had

[offtopic]

mijn 500ste post :smiley: :smiley: :smiley:

[/offtopic]

Originally posted by Dee-ehn
[B]Ik ben hier via Xian beland. Tis alweer een paar jaar terug. Zowel hij als ik waren destijds bekend met CDRInfo, ewen toen nog erg rommelige en illegale site. Toen die offline ging vond Xian deze site (sterker nog, hij d8 dat dit de nieuwe naam/url van CDRInfo was). Aangezien we altijd samen op de HTS aan het netten waren, zaten we vaak op dezelfde site.

Toen ik Superweb kreeg heb ik ook maar besloten op dit forum te registreren. Toen kwam ik er echter al een half jaar ofzow, maar alleen als lezer…

En tja, ik ben ook niet meer weggegaan :wink: [/B]

ja zoiets was het ongeveer ja, in ieder geval nog een van de vele leuke dingen die ik heb overgehouden aan m`n hts tijd :slight_smile:

Jep…, ik was op zoek naar CDRwin geloof ik… Anyway dat was in 98 geloof ik… ik kwam op de site via een link van http://www.cdrsoft.net, maar ik kan me vergissen…:cool:

Ik bezocht al redelijk vaak GameCopyWorld en daar stond in de marge zo’n stel plaatjes die naar andere sites linken.
Een daarvan linkte naar CDRsoft waar er weer een stond die naar CDfreaks linkte!

Deze:

Ik heb toen een tijd alleen maar gelezen en toen ik ergens gewoon op moest antwoorden heb ik me aangemeld.