Hoe B&W dutch te kopieren? help

vbimport

Ik wil dus B&W dutch kopieren en heb een hp 9110 nu is B&W safedisk2 waardoor het volgens mij met clonecd fout gaat net zoals met ra2. Nu ben ik bij gamecopyworld langs geweest maar daar kon ik niks vinden alleen de spaanse versie.
Kan iemand mij misschien vertellen hoe je B&W kopieerd.
Ik zou je errug dankbaar zijn.

Greetz Pala

Probeer PlayBack eens welke is te vinden op mijn site. Hiermee kun je de SD2 beveiliging (eigenlijk de sectoren) simuleren, alleen moet je wel als je het spel wilt spelen eerst PB aanzetten voor de drive waarin het spel zit.

Succes

ehmz owk maare wat zijn de settings dan voor bv clone of iets in die geest want daar heb ik dus geen id van en heb toch weinig zin 10 cd’s te gaan verneuken.
dus plz elk advies is welkom.

Greetz Pala

gewoon de standaard instellingen heb hem zonder prob gekopied met cloneCD 2.8.3.1 (ik weet het --> oud)

gebruik een

cd rewritable

Hmz cd rewriteble is wel id weet alleen niet of ik zo’n ding norg ergens heb maare met clone was dat gewoon de nl versie en gewoon niks aan? of dat read sub enz?
aan want ra2 kon ik niet met clone cd kopieren terwijl mensen met philips writers enz het wel konden.

dus plz zeg ff welke writer
greetz Pala

gebruik clonecd

Je kan b&w kopiëren met de laatste nieuwe clonecd 2.8.4.3.
Maar fast error skip moet aangevinkt staan en voor fast error skip moet de correction ôp none staan en de reties op 3. Daarna moet men wel bereid zijn om zijn computer een tijdje te laten draaien want het duurde ongeveer 20 minuten voor 1% in te lezen maar zo heb ik het toch kunnen kopiëren

En met welke writer heb je dat gedaan ook die hp 9110 of een ander soort. want als je dezelfde hebt als ik heb ik nog hoop.

Greetz Pala

Ik zou ook clonecd gebruiken kun je downloaden op de site van G@mefre@k als ik me nie vergis is het deze site: http://crash.to/gamefreak

ik heb het spel gekopieërd met een philips cdrw804 writer die 8 speed schrijft maar wel met een update van de firmware op zwarte lead data cds van 730 mb

jah met philipsen kan je idd gewoon clonen naja ik ga wel ff wat dingen proberen als het niet lukt pech spel is zijn 100 piek iig niet waard voor mij het verveeld me te snel.

Greetz Pala