Hmz

vbimport

Het kan aan mij liggen maaruh…vroeger hoefde ik maar een keer op vernieuwen te klikken en mijn topic was alweer van de pagina verdwenen
Het begint wat rustiger te worden hier
Voordelig…maar zo heb ik soms weer nix te doen en dan hier ook weer nie :slight_smile:

Dus ff wat meer onzin posten luitjes, maar hou het dan wel in de general chat want anders krijg je ruzie met Taxman
En je weet wat dat betekend… :wink:

wat dan? :wink:

Originally posted by cartman_cdz
[B]Het kan aan mij liggen maaruh…vroeger hoefde ik maar een keer op vernieuwen te klikken en mijn topic was alweer van de pagina verdwenen
Voordelig…maar zo heb ik soms weer nix te doen en dan hier ook weer nie :slight_smile:

Dus ff wat meer onzin posten luitjes, maar hou het dan wel in de general chat want anders krijg je ruzie met Taxman
En je weet wat dat betekend… :wink: [/B]

Als ik om 16:00 uur stop op dit forum omdat ik richting huis ga en dan pas zoals nu om half negen weer op het forum terecht kom dan heb ik toch behoorlijk wat in te halen. Gisteren was het helemaal erg, toen duurde het nog een paar uur langer eer ik weer op het forum terecht kon…

En ja, serious questions in dat andere forum waar Ruff’s en mijn naam bij staat als moderator, hier zal ik wat toleranter zijn, maar het moet ook niet te gek worden, anders gaan mensen problemen krijgen :smiley:

Tja ik heb alleen maar de tijd om de 2 Dutch forums te doen… erg genoeg…

Als ik eens een flatrate connectie heb dan zal ik ook wel andere fora betreden :slight_smile:

Maarja het is wel nog rustiger dan vroeger dat klopt wel, maar ik krijg het idee dat het dagelijks drukker wordt…

Originally posted by Da_Taxman
Als ik om 16:00 uur stop op dit forum omdat ik richting huis ga en dan pas zoals nu om half negen weer op het forum terecht kom dan heb ik toch behoorlijk wat in te halen. Gisteren was het helemaal erg, toen duurde het nog een paar uur langer eer ik weer op het forum terecht kon…

Zo zie je maar weer hoe een deel van Tax z’n dag eruit ziet! Haha!

[ul]16.00u: PC afsluiten en als een gek die sleutel in z’n bike proppen!
16.00u - 20.25u: Tax is de weg kwijt en komt pas laat thuis!
20.25u - 20.30u: Tax moet van z’n ma eerst z’n bord leegeten voordat ie achter die monitor verdwijnt!
20.30u - … : CDfreaks.com, #cdfreaks, …
[/ul]

:stuck_out_tongue: (wat een onzin)

Originally posted by Wookie
[B][QUOTE]Originally posted by Da_Taxman
[B]
20.25u - 20.30u: Tax moet van z’n ma eerst z’n bord leegeten voordat ie achter die monitor verdwijnt!

:stuck_out_tongue: (wat een onzin) [/B]

nah, ie woont alleen

Originally posted by Mattel007
nah, ie woont alleen

Nope, woon tijdelijk weer bij mijn moeder…na 5 jaar op kamers gezeten te hebben in Tilburg.

Eens per jaar meehelpen met belastingaangifte, af en toe mee helpen afwassen en boodschappen doen in ruil voor kost in inwoning…toch mooie deal niet dan :smiley:

jah, eigenlijk wel taxboy :slight_smile:

Ja…je ziet het “Home sweet home” :smiley: Dus we blijven nog ff thuis??? Mot ik toch wel ff een kamertje erbij bouwen voor al die computers. FF mijn serverparkje uitbreiden. Heeee Wookie mijn kamer is bijna opgeruimd (Tien jaren plan ;))kunnen we eindelijk die zooi ff installen.

Enne Tax…heb je je ducie al?

Originally posted by King Dingeling
Enne Tax…heb je je ducie al?

Ik mis het hier effe…of het komt omdat ik dom (blond) ben of omdat ik gewoon duf ben weet ik niet, maar deze kan ik even niet volgen?

Nou ik weet dat je met je motor rijbewijs bezig was. (Heb je deze inmiddels al?)
Enne dan de BIG question heb jij al een vette RACER. :smiley:
Niet zomaar een racer maar een Ducati (Ducie)!
Snappie;)

[b]Het kan aan mij liggen maaruh…vroeger hoefde ik maar een keer op vernieuwen te klikken en mijn topic was alweer van de pagina verdwenen

[/b]

Ik heb nooit veel gepost. Dat zie je ook wel aan het aantal. Newbie vanaf…April 2000. Ik lees bijna alleen maar en af en toe een reactie :wink:
Maar het was vroeger inderdaad een stuk drukker. Terwijl het aantal leden gegroeid is. Ik weet het ook niet. Misschien veranderen de tijden wel weer! :smiley:

Nou ik weet dat je met je motor rijbewijs bezig was. (Heb je deze inmiddels al?)
Enne dan de BIG question heb jij al een vette RACER. :smiley:
Niet zomaar een racer maar een Ducati (Ducie)!
Snappie;)

Op die fiets…
Nee, het is een Suzuki GSX600F geworden:

Al 1 keer flink schade mee gehad, maar alles werkt weer, zowel de motor als ikzelf :wink:

Hahaha Tax een motormuiz?? Dat had ik nooit achter hem gezocht… normaal zo preken maar wel met dat ding scheuren… LOL :smiley:

zow
ff deze omhoog halen om het niveau wat op te krikken enzow :smiley:

Maar ik weet ut al hoe het komt!
Was het niveau van DFF langzamerhand gewent :slight_smile:

Heeee Wookie mijn kamer is bijna opgeruimd (Tien jaren plan ;))kunnen we eindelijk die zooi ff installen.

Zou is tijd worden ja! Je bent 2 jaar geleden begonnen ermee! :stuck_out_tongue:
De helft van je nw stuff (vd HCC) zit nog ingepakt! Slaat toch nergens op! haha! :smiley:

Dus het is nou echt opgeruimd?! Geloof er niks van! Of heb je alles weer van de ene hoek naar de andere verplaatst! :slight_smile:

Maar als jij zegt dat je klaar bent dan gaan we van de week ff die zooi installen!

L8rz…!

Originally posted by Wookie
[BDe helft van je nw stuff (vd HCC) zit nog ingepakt! Slaat toch nergens op! haha! :D[/B]

Dus king nogiets was die andere gast? :smiley:
Leuk om te weten :slight_smile:

Dus king nogiets was die andere gast? :smiley:
Leuk om te weten :slight_smile:

IDD, dat was die vriend van mij! :stuck_out_tongue: