Hmmzzz leuk plaatje :)

vbimport

Selecteer het plaatje eens :wink: geeft wel een leuk effect.
Of doe gewoon CTRL + A

Hehe kewl :slight_smile:

Jammer dat het niet onder Opera werkt :slight_smile:

Leuke techniek , goed idee voor encryptie.

Maar er kunnen ook foute dingen mee gedaan worden.

Oke het ligt waarschijnlijk aan mij (of ben ik de enige die het durft toe te geven), maar ik zie niets.

Ik zie een vage contour, maar als ik het plaatje selecteer zie ik niet iets specifieks.

Wat moet ik doen om te zien wat jullie zien?

kan ik eindelijk m’n p0rn collectie verbergen :o :wink:

“Goh, ik wist niet dat je zo van bloemen hield”

Originally posted by Crazy Bob
[B]kan ik eindelijk m’n p0rn collectie verbergen :o :wink:

“Goh, ik wist niet dat je zo van bloemen hield” [/B]

Deze techniek komt al uit de romijnse tijd, waar de strijders hun…WTF lul ik :rolleyes: …hij’s gaaf :stuck_out_tongue:

Hoe maak je zoiets

Originally posted by Murphy23x
[B]

Deze techniek komt al uit de romijnse tijd, waar de strijders hun…WTF lul ik :rolleyes: …hij’s gaaf :stuck_out_tongue: [/B]

LOL

@Belvedere: dit soort technieken worden al voor encryptie gebruikt. Het schijnt dat enkele terroristische netwerken op deze moethode communiceren.

In de C’T van een paar maanden terug stond een heel artikel over dit. Hier kan je HELE leuke dingen mee doen :slight_smile:

Originally posted by Namoh
[B]Oke het ligt waarschijnlijk aan mij (of ben ik de enige die het durft toe te geven), maar ik zie niets.

Ik zie een vage contour, maar als ik het plaatje selecteer zie ik niet iets specifieks.

Wat moet ik doen om te zien wat jullie zien? [/B]

Same here…ik zie het ook niet…
Maar ik ben nooit goed geweest met vlekkentesten enzo…(kleurenblind)

Tax, de foto heeft iets te maken met ‘de naakte waarheid’.

Goed gevonden :smiley:

WOW , leuke truk … :slight_smile:
Vraag is hoe dat je dat???

Originally posted by Da_Taxman

Same here…ik zie het ook niet…
Maar ik ben nooit goed geweest met vlekkentesten enzo…(kleurenblind)

Ik waag te betwijfelen of dit iets met het kunnen “zien” van dit soort tekeningen te maken heeft. Ik kan deze tekeningen namelijk ook niet zien, maar ik kan wel duidelijk een contour van een dame zien in de zonnebloemen. Let maar eens op het contrastverschil in het groen…

Originally posted by Dee-ehn
Let maar eens op het contrastverschil in het groen…
Ik denk dat daar mijn kleurenblindheid parten speelt…

Nou, ik maak er alleen een konijn uit; linksboven de kop met kleine oortjes, linksonder de pootjes :slight_smile: Of is er nu wat mis met m’n IE? :slight_smile:

Ik denk dat daar mijn kleurenblindheid parten speelt…

Ah groen<->bruin probleem?

Originally posted by Dee-ehn
[B]

Ah groen<->bruin probleem? [/B]

Laat ik het zo zeggen, bij de ‘vlekkentest’ zou een normaal mens ‘69’ moeten zien, een kleurenblinde alleen een 6 (of was het de 9?) en ik zag alleen maar vlekjes…

:frowning: ben ik er nog niet achter hoe men zoiets maakt :frowning:

Laat ik het zo zeggen, bij de ‘vlekkentest’ zou een normaal mens ‘69’ moeten zien, een kleurenblinde alleen een 6 (of was het de 9?) en ik zag alleen maar vlekjes…

ah . zoiets :

Pssst, Da_Taxman er staat …!! Niet vertellen dat je het van mij hebt hoor. :wink: :stuck_out_tongue:

Mr. Belvedere : grijns me evil …