Hits

vbimport

we hebben al een thread gejad over de zomer hits maar hoe zit het met de overige seizoenen?. :confused:

de mijne zijn in de herfst: krezip / i would stay, 4 fun / overal, lou reed / walk on the wildside
winter: backsteet boys / I’ll never break your heard, solid harmony / i want you to want me
kerst: wham / last christmas, grand and forsyth / medley, 2 brothers on the 4 floor / christmas time
lente: meatloaf / paradise bij the dashboard light:D pointer sisters / I’m so exited, edsillia / second floor
zomer: june lodge & prince mohammed / someone loves you honey, timeless / where is the love, dj jazzy jeff & hte fresh prins of bell air / summertime:p

Gelukkig ben ik niet de enige die voor ieder jaargetijd (en sommige events) favoriete muziek heeft… vaak wordt een plaatje gerelateerd aan een moment waarop je wat meemaakte en je het plaatje hoorde, of dat het plaatje een hit was terwijl iets “aan de gang was” zoals bijv een vakantie…

wist niet dat sommige hits aan seizoenen gebonden waren.
heb wel hits die herinneringen op roepen aan vakantie’s, maar meer ook niet

Originally posted by bmad
wist niet dat sommige hits aan seizoenen gebonden waren.
heb wel hits die herinneringen op roepen aan vakantie’s, maar meer ook niet

Toch wel een beetje… als ik 15 Miljoen mensen van Fluitsma & van Tijn hoor dan denk ik meteen aan de winter… kweet ook niet waarom :slight_smile:

Originally posted by Dee-ehn
[B]

Toch wel een beetje… als ik 15 Miljoen mensen van Fluitsma & van Tijn hoor dan denk ik meteen aan de winter… kweet ook niet waarom :slight_smile: [/B]

ik altijd aan de postbank:p

Ik aan 15 miljoen mensen… zijn er wel veel trouwens, ongeveer 15 miljoen :wink:

Originally posted by TDI
Ik aan 15 miljoen mensen… zijn er wel veel trouwens, ongeveer 15 miljoen :wink:
op het moment dat het liedje gemaakt werd ongeveer wel.
maar nu zijn er bijna een miljoen bij gekomen geloof ik, maar dat weet ik niet zeker.

Originally posted by flits
maar nu zijn er bijna een miljoen bij gekomen geloof ik, maar dat weet ik niet zeker.

das 5 jaar geleden waar komen al die mensen dan vandaan:)

Wat maakt het nouw uit waar ze vandaan komen? mensen zijn mensen.

Voor mij zijn er geen echte zomerliederen, of winter liederen. Jah, die meiden in bikini’s roepen natuurlijk wel een zomerse sfeer op, maar voor zover ik heb gezien buiten, moet het nu zomer zijn. enkel regen en narigheid. In de lente was het pas mooi weer…

Originally posted by flits

Op dit moment wonen er meer als 16 miljoen mensen in ons kutklandje. En waar die vandaan komen? Nederlandse ziekenhuizen,en grotendeels Turkije, Marokko, of een of ander 3e wereldland. De 16 miljoenste nederlander had even goed een marokkaan kunnen zijn, ipv een baby die hier geboren werd.

voor de geïnteresseerden wordt het precieze aantal Nederlanders geschat op de website van het CBS: http://www.cbs.nl/nl/cijfers/popclock/popclocknl.asp
(op het moment van schrijven: 16.035.731)