Hij is er eindelijk!

Mijn eigen Koolance kassie :p!!!
Nu nog ff inbouwen en dan…laat die waterval maar lopen!
Voor diegene die niet weten wat een Koolance kassie is, check dan ff www.koolance.com

Ziet er mooi uit :slight_smile: zal wel wat kosten?

Is een geaard stopcontact eigenlijk een vereiste?

zal wel gaaf zijn, maar wat onpractisch om een vat water meee te nemen naar een Lanparty…

verder, veel plezier :slight_smile:

Originally posted by SoulShower
[b]Ziet er mooi uit :slight_smile: zal wel wat kosten?

Is een geaard stopcontact eigenlijk een vereiste?[/b]

Kosten?..ja kost wel wat. 269 eurootjes!
Nee is niet een vereiste en ik heb het hier ook niet. Maar het is altijd wel beter als er kortsluiting ontstaat.

Originally posted byTotibbs
[b]zal wel gaaf zijn, maar wat onpractisch om een vat water meee te nemen naar een Lanparty…

verder, veel plezier :)[/b]

Water zit in een bakje die vast zit aan de kast! Je kan hem gewoon op zijn kop houden. De water circulatie is echt helemaal waterdicht!

Zuipt ie gewoon water of alleen spa blauw :cool:

Originally posted by King Dingeling

Water zit in een bakje die vast zit aan de kast! Je kan hem gewoon op zijn kop houden. De water circulatie is echt helemaal waterdicht!

hoe verliest ie dan de warmte?

[b]Posted by Keith

Zuipt ie gewoon water of alleen spa blauw

[/b]

dat maakt toch niet uit? het water wordt gecirculeert. dus je hebt 1 malige kosten. verder maakt het de compu niet uit of het water of spa blauw is. die proeft het toch niet :stuck_out_tongue:

Originally posted by Totibbs
verder maakt het de compu niet uit of het water of spa blauw is. die proeft het toch niet :stuck_out_tongue:

dat denk ik dus wel… zal echt geen gewoon water in zitten!

Zal toch wel gedestileerd water zijn ??? :rolleyes:
'K zou er geen kraanwater in stoppen.

Kunnen er ook guppy’s of zo in dat bakje aan de buitenkant ??
Zou weer een heel aparte dimensie aan computers geven…

(volgende stap wordt dan een muis of een hamster in je ventilator.) :confused:

Tja… tis dat ik het een beetje geld vind anders zou ik wellicht wel al zo’n kastje hebben gekocht… als ze wat groter waren dan (die dingen hebben maar 4 5,25" bays he?) was het wellicht wel intressant geweest. Een goed gekoelde kast die weinig geluid produceert is natuurlijk ideaal :).

Zo…daar ben ik weer.

Nu ik dit aan het typen ben zit ik te typen (mooie zin hè) met mijn water gekoelde kassie. Het duurde 1,5 uur voordat ik alles overgebouwd had. Eerst allles uit die ene kast en nu in dit Koolance kassie! :stuck_out_tongue:
Je krijgt er een flessie bij met 200cc vloeistof. Hier moet 100cc in het bakkie. Dan zet je de power erop zonder hardware erin. Dan laat je je fles [i]gedestileerd water[/i] (mag geen kraan water zijn) dit is om corrosie tegen te gaan, in het bakkie druppelen. Hehehe en als ie vol is…kijk je nog ff of je een lek hebt. Geen lek??? Dan mag eindelijk de hardware erin!!!

Zo nu kunnen mijn koeien grazen en kunnen ze ook nog een slokkie water nemen.

Er zitten maar 3 5,25 bays in omdat de vierde gebruikt wordt voor het waterkoelelement.
Er komt in februari ook een server kast uit. Dus die wordt waarschijnlijk ook van mij!!! Hehehe lekker rustig nu in mijn kamer ipv die Dragon Ord die eerst stond te loeien!:mad:

Hoeveel graden mijn AMD1400@1610 stressed draait??? 32 graadjes.