High Data cd's

vbimport

Ik wou even weten of anderen ook problemen hebben met het schrijven op cdr's van het merk HighData (700MB). Bij mij is alleen de eerste cd succesvol gebrandt, en alle andere (9!) niet.

Als ik deze cd's na het branden in mijn cdrom deed dan gebeurde er gewoon helemaal niets.

De cdr's heb ik gekocht bij BCC, lekker goedkoop dacht ik (fl. 29,50), maar uiteindelijk dus niet.

Ik heb nu gewoon weer duurdere cdr's gekocht (MMORE, fl. 39,50) en die werken perfect...

Greets

De ‘Nashua’ 80 min. op spindle van 50 stuks (fl 2,50 per stuk) zijn ook een goed alternatief. deze zijn verkrijgbaar bij Dynabyte. Ik heb er nu 100 er door heen gejaagd en nog geen 1 coaster gemaakt.

Je kunt ook gewoon That’s write kopen, doe ik al tijden en totaal geen problemen, kosten 29,95 voor 10 (met box)

Je kunt ze ook bestellen bij opus supplies, daar kosten ze op spindel 1,56 ex btw per stuk, kijk op www.opussupplies.nl

Ja djrolo, dat zijn zeker die van 650 MB, want die heb ik zelf ook. Ik heb 700 MB cd’s nodig (voor Twilight’s)…

Greets

De Nashua’s zijn 80 minuten… Als je TL’s gaat kopieren heb je toch een 2CD-doosje nodig (tenminste als je 't goed wil doen), deze haal ik bij een groothandel (lekker goedkoop.

Op deze CDR’s kan je overigens ook PSX games bakken.

Bedankt BlackHawk!

[This message has been edited by Gamefreak_cd_copy (edited 16 March 2000).]

philips 80’ zijn gewoonweg de beste voor audio en data 10 stuks = 700 bf
princo 80’ zijn de 2 de beste verhouding prijs/kwaliteit 10 stuks = 400 bf

Princo’s zijn ook goed te bakken.
Er zijn 80ers en 74ers en ook nog op verschillende maten spindels. ( 25 / 50 / 100 ) Deze zijn ook goed voor de psx.

GrtZZ mrDJ

39,50 voor die MMORE ceedeetjes?? Waar haal jij ze? Ik krijg die krengen gewoon voor 30 piek bij de Vobis hoor. Ennuh dat probleem had ik ook, alleen met van die Kingston cd’s. Eentje gelukt en daarna niet meer.

Oh shit, dat zijn 80 min. cd’s. Hahaahha, sorry hoor. Ach ja, het is ook al laat. Excuses

Waar kan je die inzetstukjes dan kopen Wilma? Ik heb ze namelijk nog nergens gezien!

beste schijfjes freaks,

Als je nou echt naar goede,en dan bedoel ik ook ECHT goede schijfjes op zoek bent,voor zowel audio als data koop dan kodak gold,ik gebruik ze zelf en heb er nooit problemen mee,overburnen is ook geen probleem en ze worden dan ook in prof.muziekstudios gebruikt.
Al die vage namen die ik hier tegenkom,waar halen jullie die rotzooi vandaan ?
Dat gezeur over een tientje meer of minder per zoveel cd’s
Wat willen jullie nou ?(kwaliteit of goedkoop zijn)
Ik weet het ik zal wel weer een hoop reacties tegenkrijgen als je zo’n berichtje plaats.
Ze zijn iets duurder dan sommige andere.
Probeer ze maar is en geef dan een reactie terug(een eerlijke)

ps.ik werk niet bij kodak, maar heb mezelf ook vaak geergerd aan die vage merken.(vandaar dit fanatieke berichtje)

Nederlanders staan er toch om bekend dat ze zuinig zijn en die traditie wil ik graag hoog houden! Waarom iets duurs en bekends kopen als iets goedkopers net zo goed is (of misschien wel beter). Ik heb net van iemand om te proberen, 25 cdr’s gekocht voor 35 piek. Probeer dat maar eens ergens anders te kopen. Toegegeven ik weet nog niet of ze werken, maar dat ga ik vanavond proberen.

Ik houd jullie op de hoogte.

Greets

Ik gebruik zelf altijd Arita 80 en heb nooit geen problemen.

ik gebruik zelf altijd Arita 80 en nooit geen onderzetters overgehouden.

Gebruik dan toch Lenco CD’s 700mb!!
Ik heb er nog geen problemen mee gehad!

Kosten je 20piek voor 10

Hallo Wilma,

Er staat ook helemaal niet dat muziekstudio’s overburnen(lees maar goed)
Er staat wel dat dat kan met die cd’s(zonder problemen)
Verder weet ik niet waar jij het op basseerd dat op de kodak schijfjes de minste data gezet kan worden.
Ik zou toch wel heel graag willen weten waarom jij dat beweerd !

first@remo er is ook zoiets als een EDIT button dat je geen 2 keer moet posten !!!

ik ga voor TDKs of Sentinels (maxell ook af en toe)

Philips 74/80’ zijn gewoonweg de beste voor audio en data.
die gebruik ik voor me zelf en als ik aan iemand anders een cd geef dan koop ik gewoon de goedkoopste cd’s

Arita 80-minuten: 10 voor 29 piek, spindle met 100 voor f 247,- bij Computerland (Utrecht, Haarlem, R’dam & Arnhem www.computer-land.nl )
Nooit problemen gehad met die arita’s