Hiermede wil ik op cdfreaks 1 min. stilte vragen en drie dagen rouw

vbimport

Vandaag heeft mijn cdwriter hp7200i de geest gegeven. Na een jaar en drie maanden trouowe dienst(let op de 3 maand! de garantie is 1 jaar godvrrrrrdegodver!!!) a rato van zo’n 800 schijfjes.
Hij heeft deze week al zo’n 10 schijfjes verneukt. Na mijn drie dagen rouw, begraaf ik hem in de vuilnisbak en ga ik ik voor de ‘real stuff’: een plextor. PS: dank voor uw medevoelen.

amen…

Ik leef echt intens met je mee, maar de keus voor Plextor is perfect natuurlijk… Doet je het verlies van je dierbare vriend snel vergeten denk ik…

And remember: CRX Rulez!!!

Ha rouw, no way, net feest eindelijk haal je een goeie writer in huis, proficiat

Waar vindt de begrafenis plaats? Indien nog niet gebeurt, ik wil wel voor pastoor spelen

Ach gewoon klote voor jou, misschien hoog tijd, zo kan je je een nieuwe aanschaffen

Bierspier heeft gelijk!!!

LET’S PARTY!

Gecondoleerd.

Je kunt hem ook laten cremeren en de urn opsturen naar Stichting Brein.

Als je hem in levert bij Yoko krijg je een bonus, kunnen ze weer een apparaat op de markt brengen…

Madmax

Gecondoleerd !!!
ik leef met je mee !!!

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Dees is van die’e Minihoolie:
[b]Gecondoleerd.

Je kunt hem ook laten cremeren en de urn opsturen naar Stichting Brein. [/b]<HR></BLOCKQUOTE>

Je kan 'm natuurlijk ook zelf cremeren. Je kan ook iemand van BREIN cremeren… Of van de UMAC… Of van de RIAA… Of van de… (Ik dwaal af )

Keep on burnin’

1 min

Het leven kan hard zijn
We moeten ons weten sterk te houden
Weet dat er na regen steeds zonneschijn komt.

op een mooie dag zul je hier enkel nog mooie herinnering aan over houden en dan lag je er met je kinderen over terwijl in de naastliggende kamer…

…Je multi-mfdram-copier bezig is met enkel terrabytes te kopieren op een paar minuten tijd

That’s the spirit!!

Greetz Reboq