Hier wordt ik nu misselijk van

Zonet ff een babbeltje met een klasgenoot van me gemaakt…

Afgelopen weekend was hij in Maastricht uitgegaan. Op een gegeven moment komt een groepje jongens (ongeveer 15 man) op een vriend van hem af en beginnen spontaan op hem in te slaan. Waarom? Dat weet niemand… ze kwamen uit het niets en waren zo te merken uit op ruzie…

Conclusie is dus dat die jongen nu met 2 gebroken ribben zit, en dik gezicht en een paar kneuzingen. En niet te vergeten, ze hebben ook nog zijn fiets gesloopt…

Dan vraag ik me dus af, in wat voor kl##t# land leven we???

Heel simpel ,

We leven in een tolerant land ,waar dit kan.

We leven in een tolerant land , waar dit ongestraft kan.

We leven in een tolerant land , waar dit ongestraft kan en mocht men ergens de schuld van krijgen , dan kan men dit afwijzen op “fouten in het verleden” (Opvoeding , religie , en dergelijken).

We leven in een heerlijk tolerant land.

Zo tolerant , dat ik bijna niet meer uit ga.

Zo tolerant , dat ik grote behoefte heb snel door te rijden als er een ongeluk is gebeurd.

Zo tolerant , dat als ik een mening durf te geven , grote kans loop zowel verbaal als non-verbaal hard aangepakt wordt.

Mijn voorstel… minder tolerantie.

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]Heel simpel ,

We leven in een tolerant land , waar dit ongestraft kan en mocht men ergens de schuld van krijgen , dan kan men dit afwijzen op “fouten in het verleden” (Opvoeding , religie , en dergelijken).

Zo tolerant , dat ik grote behoefte heb snel door te rijden als er een ongeluk is gebeurd.

Zo tolerant , dat als ik een mening durf te geven , grote kans loop zowel verbaal als non-verbaal hard aangepakt wordt.

Mijn voorstel… minder tolerantie. [/B]

Daar heb ik niet meer aan toe te voegen :slight_smile:

Mijn voorstel… minder tolerantie.

Zelfs ik met mijn links gedachtegoed sluit me hier volledig bij aan.

Bij ons is het al jaren aangewezen om steeds in groep een uitgaansgebouw te verlaten. Want als je pech hebt, dan stoppen er net op dat moment twee of drie wagens, ze stappen uit en bewerken de eerste persoon die ze zien om nadien door te rijden naar een andere tent om daar hetzelfde te doen.
Een van die “zware jongens” (een ex-para) noemt men “de paashaas”. Hij had met de nieuwjaarsfuif iemand bijgewerkt die met Pasen uit het ziekenhuis mocht.

De politie doet er meestal niets tegen, want in zo’n afgelegen streek als hier zijn ze steeds onderbemand. Een keertje hebben ze eens opgetreden bij een vechtpartij. Gevolg was, dat ze hun combi omgekeerd terugvonden en twee agenten in het ziekenhuis lagen.

Daarom ga ik veel meer uit in Leuven en minder in m’n eigen streek. Als we in’t weekend toch in eigen streek uitgaan, dan steeds in groep, en meestal gewapend.

die lui moeten ze afschieten.

Originally posted by NightForce
die lui moeten ze afschieten.

2easy…

ik dacht meer aan een heropvoedingskamp met oud SS-ers die daar de de leiding hebben… Maargoed, ze zullen wel nooit vervolgt worden…

Originally posted by Dee-ehn
Dan vraag ik me dus af, in wat voor kl##t# land leven we???

Ik snap er ook niks meer van… Waarom vraag je je af! :confused:

[b]Heel simpel ,

Mijn voorstel… minder tolerantie.[/b]

Amen!

Zoiets dergelijks is mij zo’n 17 jaar geleden ook overkomen. Gelukkig sloegen ze niet al te hard. (Hield er alleen gekrenkte trots aan over). Ze hielden me voor een voetbalsupporter van Fc Den Bosch.
Hierdoor heb slechte herinneringen aan Maastricht en MVV supporters.

Tis idd k?t als zoiets gebeurd.
Stoere kerels hoor 15 vs 1.
Owee als ze alleen zijn -grrrr-.