Hier word ik dus kwaad over (2)

vbimport

Ha,

Las over een site, genaamd Bonsai Kitten. Op de site (www.bonsaikitten.com) kun je zien hoe kleine katjes in een klein potje worden gestopt, en een paar weken laten groeien, en dan eruit halen, om dan een kat in de vorm van het potje te krijgen. Echt gekkewerk, als je zoiets doet ben je echt gek. Ik heb zelf ook een kat en ik vind dit echt afschuwelijk. :mad:

Hier een plaatje van de site:

PS. Het word nog onderzocht of dit echt gebeurt (door de FBI, stond er in de moerstaal nieuwsbrief)

Die eikels van een Nukepirates.com zouden die site eens een keer down moeten halen. Die katjes worden gewoon zwaar mishandeld en met backup cd’s zijn er echt geen mensen of dieren die er lichamelijk last van hebben dat er backup cd’s gemaakt worden :stuck_out_tongue:

Jah, heb ik ook een paar weken geleden gezien in een petetie tegen die bonsaikitten (in een kettingmail)
gewoon afschruwelijk.

Dat is dus echt ZIEK, tering man…gaan je handen wel van jeuken :frowning:

Zulke mensen moeten ze als straf hetzelfde aandoen!!!

Man, wat is dit triest!!!

Ik ben helemaal geen kattenliefhebber (integendeel zelfs) maar dit is echt SICK!!!

Dit schijnt dus een pure grap te zijn, er is dus helemaal niets van waar…heeft de pers gehaald ook (enkele maanden terug)…

Zieke grap, maar als grap wel geslaagd, bij een heleboel mensen is dierenmishandeling weer onder de aandacht gebracht.

Pure grap ??
gdvrmme, Da Taxman, waar heb je dat gelezen ?
Want iedereen schrijft z’n naam op die petitie…

Originally posted by Da_Taxman
[B]Dit schijnt dus een pure grap te zijn, er is dus helemaal niets van waar…heeft de pers gehaald ook (enkele maanden terug)…

Zieke grap, maar als grap wel geslaagd, bij een heleboel mensen is dierenmishandeling weer onder de aandacht gebracht. [/B]

Als het een grap is is het idd een zieke grap… maar of het een grap is… kweet het niet r zijn genoeg van dit soort zieke dingen dus waarom dit niet…

'k Weet niet of het een grap is, in de Moestaal nieuwsbrief (jaja…) stond dat het nog onderzoekt werd of dit waar is of niet…

We wachten af.

Originally posted by psycodweep
Pure grap ??
gdvrmme, Da Taxman, waar heb je dat gelezen ?
Want iedereen schrijft z’n naam op die petitie…

Dat is al een aardige tijd geleden.
Ik meen in een interview met de maker van die site…

Originally posted by Da_Taxman
[B]
Dat is al een aardige tijd geleden.
Ik meen in een interview met de maker van die site…

[/B]

Ow als het echt zo is, is het wel een lullige grap, want ik las er op steeds meer plekken wat over, of hij zegt dat het niet echt is, maar ondertussen heeft ie zijn hele huis vol met van die kattenpotjes :wink:

Al met al wel een leuke grap. Ik denk als iemand dit echt zou doen dat ie zelfs in de US wordt veroordeeld. Maar dit soort zieke shit wordt wel gedaan met vissen in een bloemenvaas! Ach, de mens is superieur en dus moet de rest van de wereld er maar onder lijden…totdat we ons zelf vernietigen. Dan is het grootste kankergezwel van de aarde (de mens) ook weg en kan moeder natuur weer haar gang gaan… :wink:

tja als je dat ziet dan kunnen die joden in de vernietigingskampen toch niet klagen ? (fuck man hier ga ik toch reactie op krijgen)

Ik moet er niet aan denken dan zoiets die arme beestjes wordt aangedaan. Ik heb zelf een (zwarte)kater, 1 jaar oud. Prachtig beest. Katten zijn echt heel lief, en veel leuker om mee te spelen dan bijv zo’n stinkende rothond. Ze zij ook veel minder werk trouwens.

Mensen die die kleine, hulpeloze diertjes pijn doen, verdienen het echt om zwaar gestraft te worden. Het liefst schoot ik iedere lul die zijn huisdier ergens in het bos achterlaat als hij op vakantie gaat meedogenloos af. Zoiets zieligs begint nu weer voor te komen, nu de zomer bijna begint.

Originally posted by R0bby
Ik moet er niet aan denken dan zoiets die arme beestjes wordt aangedaan. Ik heb zelf een (zwarte)kater, 1 jaar oud. Prachtig beest. Katten zijn echt heel lief, en veel leuker om mee te spelen dan bijv zo’n stinkende rothond. Ze zij ook veel minder werk trouwens.

Niet mee eens :stuck_out_tongue: geef mij mn hondje toch maar :slight_smile:

Ennuh ik heb het nagevraagd: het is idd een grap (volgens mijn moeder en wat vrienden van me)…

Originally posted by cum-a-lot
tja als je dat ziet dan kunnen die joden in de vernietigingskampen toch niet klagen ? (fuck man hier ga ik toch reactie op krijgen)

Dan mogen dikke wijven blijven drijven…maar jij kan met dit soort uitspraken van mij verzuipen.

of het nu een grap is of niet, dit hoort men niet te doen

Het blijkt nogmaals dat je over sommige onderwerpen in Nederland geen grappen mag maken. (en ik weet pecies welke)

Op de foto zie je alleen een potje, een kat en een hand. Moet je daaruit concluderen dat die hand van een ziek mens is en dat die kat in die pot moet blijven leven:confused:
Nahja ik zal iig verbaasd opkijken als ik bij de dierenwinkel een pot-kat zie. Als ik weer eens een lekker bot koop voor mijn (stikende:p) Hond.

Waar moeten blinde mensen eigenlijk blijven zonder hond? Een kat mag volgens jouw wel liever zijn, maar helpen doen ze niet echt

Originally posted by Totibbs
[B]Op de foto zie je alleen een potje, een kat en een hand. Moet je daaruit concluderen dat die hand van een ziek mens is en dat die kat in die pot moet blijven leven:confused:
Nahja ik zal iig verbaasd opkijken als ik bij de dierenwinkel een pot-kat zie. Als ik weer eens een lekker bot koop voor mijn (stikende:p) Hond.

Waar moeten blinde mensen eigenlijk blijven zonder hond? Een kat mag volgens jouw wel liever zijn, maar helpen doen ze niet echt [/B]

Ik heb geen plaatje genomen, waar de kat al in het potje zat. Op de site zie je die wel.