Hier ben ik de Broer van Sandra Bullock

vbimport

Hallo cd freakers.

Zoals Sandra al heeft gezegd zou ik mij even inloggen op dit forum.

Ik heb het de laatste dagen ook even gevolgd en ben blij dat er wat respect is voor mijn zus.

Ik zal even wat uitleggen.Mijn zus is 6 maanden geleden van haar paard gevallen en is daarbij 3 weken in coma geraakt. Ze heeft daardoor ook een hersenbeschadiging opgelopen welke niet blijvend is. Het gaat al stukken beter. Af en toe verliest zij haar denkvermogen wat binnen enkele minuten terug kan komen.
Men verwacht dat alles binnen 1 tot 2 jaar weer normaal is.

Ze kan af en toe wat gek uit de hoek komen, maar vergeef haar dat a.u.b. Ze is niet kinderachtig en een volwassen vrouw voor haar 16. Soms uitermate vriendelijk en soms is er geen land mee te bezeilen

Ze ziet er goed uit en heeft gelukkig veel vrienden. Ze is vanmiddag dan ook voor een korte vakantie naar Texel gegaan.

Ze is echt blij met dit forum.

Wij hebben ook de computer gekocht voor haar herstel.

Ik zal dit forum ook regelmatig bezoeken en de gang van zaken wat gaan volgen.

Groeten Theo(dor)

Nou Theo, welkom dan maar hè! :wink:

welkom op het forum. moeten we nou nog aardiger worden voor je zusje;)

je staat voor de spiegel
en je kijkt jezelf weer eens aan
en zegt dan tegen jezelf
meid je hebt je best gedaan…

de steun om je heen voelt goed
zoveel lieve mensen
die geven me nieuwe moed…

je kijkt jezelf aan en
geeft jezelf een blijde lach
je weet dat je ervoor moet gaan
ook op deze zware dag…

de kracht hier op cdfreaks
die wij uitstralen
is eerlijk en oprecht
zo zijn wij nu eenmaal
en jij er waarde aan hecht…

ook al kan jij je niet uiten
neem het maar liefdevol aan
emoties komen naar buiten
als jij je even kunt laten gaan…

Het medeleven op cdfreaks
is eerlijk en oprecht
het is een veilige stek
waar jij nu waarde aan hecht.

speciaals geschreven voor je zusje sandra !!!
laat haar dit maar eens lezen :slight_smile:

Mooi hoor Carlo! :stuck_out_tongue:

Maar verzin je dat nou echt elke keer helemaal zelf joh?! Kan ut me bijna nie voorstellen! :slight_smile:

Theodor Bullock jij en je zus welkom aanboord bij cdfreaks hier :slight_smile:

hmmm, nogal een zielig verhaal. Onze vorige member die zich had verwond, ging tijdens zijn herstel nogal AB-NORMALE dingen hier roepen. Hopen dat deze patient dat niet zal doen.

Nou ja, familie Bullock, van harte welkom zou ik zeggen.

Carlo heb je dat gedicht niet met een of andere gedichtengenerator gemaakt? Nix rijmt er namelijk op CDfreaks…

AHA , daar lag het dus aan , ik zal voortaan aardig doen tegen haar dan :slight_smile:

Ik heb nu wel een beetje spijt van alles wat ik tegen haar heb gezegd :confused:

En toch doet dit duo mij sterk denken aan een duo wat dit forum pas verlaten heeft… :confused:

Originally posted by Wookie
[B]Mooi hoor Carlo! :stuck_out_tongue:

Maar verzin je dat nou echt elke keer helemaal zelf joh?! Kan ut me bijna nie voorstellen! :slight_smile: [/B]

Daar heb je van die online-poem-generators voor Wookie :wink:

maar uhh toch handig dat je dat even verteld over je zusje, want denk dat sommige mensen ( ik in ieder geval wel een beetje) haar afentoe beetje “rare” antwoorden vonden geven…hehe…
maar dit explains it all…:slight_smile:

welkom bij de club

Originally posted by iammadaboutwarez
En toch doet dit duo mij sterk denken aan een duo wat dit forum pas verlaten heeft… :confused:

Wees nou niet zo argwanend.
Geef ze wat tijd.
Als ze zich uiteindelijk ontpoppen in diegene waar we al problemen mee hadden zijn ze snel genoeg gebanned.

Gun ze het voordeel van de twijfel, en wat Theo uitlegt over Sandra’s gedrag kan ik heel goed indenken bij een (tijdelijke) hersenbloeding.
Daar ga je af en toe gekke dingen van doen (kinds praten/schrijven, ineens kwaad worden etc.)

Nogmaals: gun ze het voordeel van de twijfel.

Hey, allebei welkom op dit board… uhh forum moet ik zeggen toch. Nou ja 'k hoop dat jullie hier een leuke tijd tegemoet gaan en dat wij jullie met allerlei problemen te hulp kunnen schieten…

laterz,
eMiNeM

Je ken toch ff naar ip kijken :confused:

Idd welkom hier… ik zal een oogje in het zeil voor je houden Theo :slight_smile:

Ennuh Sorcerer: een tijdelijke hersenbloeding??? Euhhhh ik denk het niet :slight_smile:

Originally posted by -=HeadLesS=-
[B]

Daar heb je van die online-poem-generators voor Wookie :wink:

[/B]

eh…kan je me zo’n url-etje geven…ik zit vaaaak zonder inspiratie

Originally posted by Dee-ehn
[B]Idd welkom hier… ik zal een oogje in het zeil voor je houden Theo :slight_smile:

Ennuh Sorcerer: een tijdelijke hersenbloeding??? Euhhhh ik denk het niet :slight_smile: [/B]

Ik denk dat Sorcerer bedoeld met “tijdelijk” dat het probleem in the brains opzich minder wordt…:slight_smile:

Originally posted by -=HeadLesS=-
[B]

Ik denk dat Sorcerer bedoeld met “tijdelijk” dat het probleem in the brains opzich minder wordt…:slight_smile: [/B]

Dat klinkt al wat waarschijnlijker jah :slight_smile:

Goed, was een beetje krom uitgedrukt.
De hersenbloeding heeft in Sandra’s geval een tijdelijk effect te weeg gebracht, maar meestal is dit idd blijvend.

Zoals Theodor al zei: “men verwacht dat de problemen in 1 a 2 jaar over zijn”

only time will heal the wound’s ofzow :wink: